Haraszty István, a hatvanas évek magyar neoavantgardjának egyik meghatározó egyénisége, az a sikeres művész, akit a közönség is ismer és szeret sajátos "játékai, gépei, mobilszobrai" révén. Kinetikus szobrászat? Vagy a természet organikus mozgásának átvitele a mechanikára? Vagy a mozdulatlan idő játékra kényszerítése? Vagy a perpetuum mobile megtalálása, megmutatása minden szerkezetben? Ezek összessége Haraszty művészete? E kérdésekre a választ maga az alkotó próbálja megadni.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások