Színek és ízlések

Bakancslistához adom
francia dokumentumfilm, 13 perc, 2003

Értékelés:

2 szavazatból
Szerinted?

Vásárlás közben, vagy ha belenézünk egy divatmagazinba észrevehetjük, hogy egyes színek gyakrabban fordulnak elő, mint mások. Ez akár véletlennek is tűnhet, valójában azonban gondos szervező munka eredménye, amelyet a nagyhatalmú Színmarketing Csoport irányít az Egyesült Államokból. Ez a szervezet több, mint 200 tervezőt egyesít a világ minden tájáról, akik együtt gondolkodnak az jövő meghatározó színeiről.

Hozzászólások

Szerinted?
10/10
tonyXPRS 2009 ápr. 27. - 22:05:47 10/10 Előzmény fnln
Azért jellemzõ, hogy népbutító korunkban dokumentumfilm kizárólag dolgozó emberek által megnézhetetlen idõpontban kerülhet képernyõre. Nehogy azt mondhassák, csak a szellemi hulladék jut nekünk. Ha nem is fõmûsoridõben, de legalább annak közelében kellene olyan filmeket is adni, ami egy egészen picit kinyitja az átlagember agyát az ostoba amerikai erõszakfilmek zuhatagában. Már néha arra is gondolok, hogy azért állítják össze ilyen nézhetetlenül tartalmatlanra a mûsorokat, hogy az emberek ne nézzék annyit a TV-t, ami alapjában dícséretes, de akkor minek az egész TV? És akkor miért adnak néhanapján szellemileg értékesebb filmeket is? Ahhoz szoktam hasonlítani, mint ha egy kamionnyi trágyában van elrejtve 2-3 aranyrög. Akkor inkább nem kell az egész TV-nézés. A céljukat elérték.
9/10
fnln 2009 márc. 01. - 15:34:30 9/10
hmm, színmarketing csoport...
ezek után merje bárki mondni, hogy az összeesküvés-elméletek gyártói üldöztetésesek.