Vásárlás közben, vagy ha belenézünk egy divatmagazinba észrevehetjük, hogy egyes színek gyakrabban fordulnak elő, mint mások. Ez akár véletlennek is tűnhet, valójában azonban gondos szervező munka eredménye, amelyet a nagyhatalmú Színmarketing Csoport irányít az Egyesült Államokból. Ez a szervezet több, mint 200 tervezőt egyesít a világ minden tájáról, akik együtt gondolkodnak az jövő meghatározó színeiről.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Azért jellemzõ, hogy népbutító korunkban dokumentumfilm kizárólag dolgozó emberek által megnézhetetlen idõpontban kerülhet képernyõre. Nehogy azt mondhassák, csak a szellemi hulladék jut nekünk. Ha nem is fõmûsoridõben, de legalább annak közelében kellene olyan filmeket is adni, ami egy egészen picit kinyitja az átlagember agyát az ostoba amerikai erõszakfilmek zuhatagában. Már néha arra is gondolok, hogy azért állítják össze ilyen nézhetetlenül tartalmatlanra a mûsorokat, hogy az emberek ne nézzék annyit a TV-t, ami alapjában dícséretes, de akkor minek az egész TV? És akkor miért adnak néhanapján szellemileg értékesebb filmeket is? Ahhoz szoktam hasonlítani, mint ha egy kamionnyi trágyában van elrejtve 2-3 aranyrög. Akkor inkább nem kell az egész TV-nézés. A céljukat elérték.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások