Ha vannak dolgok, amik alapján Sikztah egyértelműen leírható, akkor azok a designer sapkái, a limitált szériás sneakerei, és a csípőből jövő, több dimenziós zenei ízlése, ami már 20 éve tartja őt a pályán. Sokrétűségének köszönhetően így az egyik legkedveltebb szelektorává vált a hazai underground zenei világnak, aki ugyanúgy nem ismeretlen a techno, a hip-hop, vagy épp a drum & bass közegében. Annál is kevésbé, hiszen zenei karrierje leginkább a '94-es DMC dobogójától datálható. Sikztah azonban nem csak DJ-ként brillírozik, de grafikusként, és országosan elismert programszervezőként is pörög, akinek nevéhez a mára már kultikussá vált, többszörösen is díjazott győri klubsorozat, a The Etiket; illetve a fesztiválszezon első hírnökének számító DumDum Electronic Music Fest is fűződik – ami egyben a Nyugat-magyarországi régió legnagyobb elektronikus zenei fesztiválja. E hosszú idő, markáns személyiség és megfelelően öntörvényű hozzáállás eredményeként Sikztah meghatározó karaktere a magyar partyéletnek, aki folyamatosan hajtja az újabbnál újabb projekteket. Ilyen többek között az Akos Veecs-csel közös The Save, a saját alteregójaként futó Odessa, nem mellesleg az olyan "alig ismert" kiruccanások, mint a Ministry of Sound-on, vagy a Used & Abused-on való fellépései. Így tehát Sikztah pont úgy van, ahogy volt, és lesz is, ahogy eddig, főleg, hogy a róla kialakult kép éppen annyira vált védjegyévé, mint a sapkák, vagy a cipői – már ha éppen tudomást vesz róla.