A biztonságos internet napján elérhetővé teszi netes ismeretterjesztő sorozatát a Da Vinci Kids

A gyerekek online térben való tájékozódását segíti a Keress rá! – Search it Up! című sorozat, melynek epizódjai a február 9-i Biztonságos Internet Napra való felhívásként a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetők.

Az internethasználat és -biztonság új, XXI. századi tendenciái komoly fejtörést okoznak a szülőknek és a pedagógusoknak, hiszen a hagyományos, jól bevált szabályozási módszerek már nem minden esetben tűnnek életszerűnek. Az idén február 9-re eső Biztonságos Internet Nap célja, hogy az Európai Unió Safer Internet Program akciótervének keretein belül több mint 150 országban ugyanazon a napon hívja fel a figyelmet az internet előnyeire és veszélyeire, illetve tájékoztasson a problémák lehetséges kezeléséről.

Forrás: Da Vinci Media

 

Ahogy a határok egyre jobban elmosódnak az online és az offline világ között, fontos odafigyelni arra, mi történik a gyerekekkel: ebben nyújt kapaszkodót a kicsiknek és a felnőtteknek is a Keress rá!, ami nem csupán szórakoztató, de hiánypótló műsor is a szülők és a gyerekek számára. A Da Vinci Media saját gyártású sorozata az internet működéséről, előnyeiről és veszélyeiről szól, színes és vicces karakterekkel. A sorozatból a gyerekek könnyedén megtanulhatnak okosan, udvariasan, felelősségteljesen és nem utolsósorban biztonságosan mozogni az online térben.


Mindannyiunk dolga, hogy az internetet jobb hellyé tegyük a magunk és egymás, de különösen a fiatalok számára. Ezért ezt a hasznos, edukatív és vicces műsort a Da Vinci TV a Biztonságos Internet Nap alkalmából a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetővé teszi. A világháló egyre több mindent kínál – azaz egyre hasznosabb, de ezzel együtt egyre több kockázatot és veszélyt is rejt magában. A kérdés megoldására a műsor válasza a technikai megoldások mellett az emberi hozzáállást és kapcsolatokat is hangsúlyozza: fontos, hogy a gyerekek tisztában legyenek azzal, hogy muszáj minden kattintás előtt gondolkodniuk. A szülőknek a gyermekeikre fordított figyelmét pedig az online tér egyetlen megoldása sem pótolja.


(via Da Vinci Media)