Fél Párizs benne van - a külső kerületek éppúgy, mint a belváros - minden idők egyik legnagyobb, csakis DVD-n kapható összeesküvésében. Pont az ilyen konspirációkért találták ki a házimozit (meg a Risi-, Wilder-, Truffaut-összesért - csak az egy másik írás), azért tehát, hogy ne kelljen kiöltözni minden gonoszan hunyorgó háziorvos és a mögöttük felsorakozó szektás elmebetegek kedvéért. Persze a szektás összeköttetésű háziorvosok mezőnyében is vannak minőségi különbségek, esetünkben például egy csomó nemzetközi híresség tiszteli meg a kiválasztott eljövetelével el-eljátszó alműfajt: olasz ágon Monica Bellucci, a francián Catherine Deneuve, a kakukktojás németen pedig Moritz Bleibtreu. Kétségtelenül bukszanyitogató felállás, az ilyesmi láttán még az Eurimage irodáiban is néma vigyázzállásba vágják magukat a tisztviselők, s van tovább is. Mert a kör közepén egy örökbefogadott, mongol kisfiú árválkodik, a kis Liu-Sanra feni a fogát fél Párizs és a doktor bácsi, de igény tart a gyermek varázserejére az őshaza is, amely egy marcona zsákos emberrel képviselteti magát a francia fővárosban. Jelen leosztásban Bellucci az anyásan szende, Deneuve pedig a jégverem - múltkor mintha épp fordítva lett volna, jobb körökben ezt úgy hívják: színészi kihívás. Nem mehetünk el szó nélkül a kortárs német film egyik legnagyobb húzóneve, Moritz Bleibtreu szerepe mellett sem. Ő az orosz titkosszolgálat emberét alakítja: akcentusa helyénvaló, fegyverfogása magabiztos, a nemzetközi koprodukciók német posztján sikerrel váltja Jürgen Prochnow-t.