Könnyű a szuperhősöknek a spéci képességeikkel és a különc milliárdosoknak a spéci kütyüikkel, de mit tegyen az enyhén sérült átlagember, mint Defendor, ha a bűn ellen akar harcolni?
Ki más játszhatna el egy enyhén hibbant önjelölt szuperhőst, akinek az égvilágon semmiféle szuperképessége nincsen, mint a mindenki által kissé ketyósnak tartott Woody Harrelson? Ő Arthur Poppington, aki nappal építkezéseken dolgozik forgalomirányítóként, éjszakánként azonban akcióba lép, mint Véderő, a botcsinálta szuperhős, akinek nemhogy szuperképességei, de még pénze, különleges kütyüi és fegyverei sincsenek. Kitartása azonban határtalan, amire szüksége is van, ha el akarja kapni az anyja haláláért felelősnek tartott drogdílert, Captain Industry-t, akinek létezéséről csupán ő van meggyőződve. Aztán egy este megment egy fiatal prostit egy, a szerb maffiával is összejátszó korrupt zsaru kezei közül, olyan halálos ellenséget szerez magának, aki képtelen őt komolyan venni
Az eddig inkább színészként ismert Peter Stebbings (Claire életre-halálra, Jack és Jill a világ ellen) első rendezésében egy esendő, néha már-már lúzer, de megkedvelhető szuperhőst teremt, aki tényleg nem több nálunk, csak kicsit őrültebb. A Defendor - A Véderő azonban ennél jóval többet mutat, túlmutat az enyhén idétlen alaphelyzeten, és Arthur lelki sérüléseit is bemutatja – és ezzel átmerészkedik a dráma területére is. Ezzel persze jól jön, hogy Woody Harrelson tökéletes a szerepre, jól ismert eszelős vigyora és villódzó tekintete sokban segít, hogy elhiggyük neki, a szigetelőszalaggal ráragasztott nagy D betű tényleg jelent valamit. Elias Koteas láthatóan jól szórakozik a legfőbb ellenségeként, és itt figyeltünk fel először Kat Dennings tehetségére és bájaira!