Az élőszereplős Lilo és Stitch négy nap alatt lealázta a Hófehérkét

  • PORT

Egy hete megy a mozikban A csillagkutya, de már most túlszárnyaltra az eredeti animációs film bevételét, a 2025-ös Hófehérke pedig a kanyarban sincs hozzá képest.

Múlt héten mutatták be a moziban a Disney 2002-es animációs filmjének, a Lilo és Stitch - A csillagkutyának élőszereplős változatát, és bár a kritikák felemásak, a jegypénztárak bevételei alapján a nézők kifejezetten kedvelik.

 

A csillagkutya vs. Hófehérke

A Rotten Tomatoeson jelenleg 68 százalékon áll az új Lilo és Stitch -film a kritikusok értékelése szerint, ami nem valami sok, hiszen az eredeti verzió 86 százalékot kapott. A nézőknek jobban tetszik, mivel összesítve 93 százalékra értékelték. Ez a jegybevételeken is meglátszik:

a nyitóhétvégén 341,7 millió dollárt hozott globálisan.

Igaz, ez Amerikában a Memorial Day (emlékezet napja) miatt egy háromnapos hétvége volt, de így is csak pár nap kellett, hogy meghaladja a 2002-es animációs film premierhétvégén összeszedett bevételét, ami 273,1 millió dollár volt.

A történet természetesen változatlan: Stitch, az űrbéli tudósoktól megszökő, koalaszerű szőrös kis izé, aki mindent megrág és szétrombol, Hawaii szigetén köt ki, ahol egy Lilo nevű magányos kislány örökbe fogadja. A „csillagkutya” persze idomíthatatlannak bizonyul, de valami mégis megváltozik benne idővel: azt még a rajta kísérletező őrült tudós sem gondolta volna, hogy egy ilyen ördögi kis lény képes a szeretetre.

A 2025-ös Lilo és Stitch nyitóhétvégi bevétele jócskán felülmúlta a sokat ekézett idei Hófehérkét, ami jelenleg is csak kb. 205 millió dolláros bevételnél tart, a gyártási költség viszont 270 millió dollár volt. A csillagkutya jó úton halad, hogy profitot termeljen: a gyártás 100 millió, a reklámköltség pedig kb. újabb 100 millió dollár volt, és mivel a mozik megtartják a jegybevétel felét, 400 milliót kell hoznia világszerte, hogy nullszaldós legyen – amihez elég közel van már.

Ez is érdekelhez

 

(via ScreenRant)