Pusztulatosan f*s lett a Madame Web az első kritikák szerint

A „szuperhősök bukásának új mélypontjaként” és „igazi csernobili katasztrófaként” jellemzik az új Marvel-Sony filmet.

Csütörtökön kerül a mozikba a Dakota Johnson főszereplésével készült Pókember spin-off, a Madame Web, ami a kritikusok szerint nem sok jóval kecsegtet.

„Súlytalan, mesterkélt vállalkozás, melyet egy mechanikus forgatókönyv vezérel. Megdöbbentő, mennyire hiányzik belőle mindenfajta képzelőerő.”

- írja a The Hollywood Reporter kritikusa.

 

„Teljesen mindegy, hogy a hősnőnek milyen látnoki képességei vannak, a film bukását nem látta előre. S.J. Clarkson rendezése olyan, mint egy elszabadul vonat: gyors zoomok, örvénylő operatőri munka, ferde szögek és a túlságosan színpadias világítás teljesen komikussá teszi az egészet. Tele van rossz párbeszédekkel, amiket tehetséges fiatal színészek rosszul adnak elő, mert pocsék instrukciókat kaptak.”

- olvasható a The Daily Beastben.

 

„A Madame Web nem olyan rossz, mint amilyennek a kissé elfuserált promóciós kampány sugallta: valójában sokkal rosszabb. Egy igazi csernobili szintű katasztrófa […] ez a Macskák szuperhősfilm változata.”

- írja a Rolling Stone kritikusa, utalva a musical 2019-es filmváltozatára.

„A forgatókönyv a felszínes háttértörténetek és a képregényes utalások szintjén mesél, de nem érti, hogy valójában hogyan kommunikálnak egymással az emberek.”

- írja a Collider.

 

„A karakterek csak állnak, és felszínes párbeszédeket folytatnak egymással unalmas helyszíneken – néha sokkal jobb filmeket néznek, mint az, ami csapdába ejtette őket.”

– olvasható az IndieWire oldalán.

 

A Slashfilm pedig beviszi a kegyelemdöfést:

„a Madame Web nem arról szól, hogyan kapták meg az erejüket, vagy hogyan varrták össze a ruháikat a szereplők. Csupán arról a bizonyosságról szól, hogy egy nap valóban hősök lesznek... Ez lehet a szuperhősök reneszánszának egyik utolsó filmje.”

 

(via The Hollywood Reporter)