A Netflix megcsinálta „minden idők leggyűlöltebb tévéműsorát”

Nagyon szidják a brit kritikusok a Buying London című ingatlanos valóságshow-t, de a streaming platform még ebből is pofátlan reklámot csinált!

Még csak két napja elérhető a Netflix új valóságshow-sorozata, a Buying London, de a kritikusok máris úgy emlegetik, mint „minden idők leggyűlöltebb tévéműsora”. A reality széria egy csapat ingatlanügynököt követ nyomon, akik Daniel Daggers ingatlanmogul irányításával drága villákat adnak-vesznek a brit főváros olyan felkapott részein, mint Kensington, Chelsea, Belgravia és Mayfair városrészekben, miközben a magánéletük mellett az egymáshoz való (néha igencsak paprikás) munkahelyi viszonyukat is megismerhetjük.

Az első kritikák nem voltak túl hízelgőek... A The Guardian ötből például nulla csillagot adott rá, és úgy jellemezte a sorozatot, hogy ez egy direkt a nemzetközi piacnak szánt „Anglia, hülyéknek”-típusú produkció, amelyben „rossz ízlésű milliárdosok dobálóznak a hírességek neveivel, miközben egyetlen hírességet sem lát a néző”.

A negatív kritikák azonban nem tántorították el a Netflixet, épp ellenkezőleg: úgy döntöttek, hogy a fanyalgó szalagcímet reklámként használják fel!

Egy május 22-i X-bejegyzésében (ez a Twitter új neve) a streaming óriás szinte már büszkélkedett a nulla csillagos minősítéssel:

»Alighanem ez minden idők leggyűlöltebb tévéműsora.« Feszültséget szít a képernyőn és azon kívül is. Streameld most a Buying Londont!

De a többi kritikus sem bánt kesztyűs kézzel a Buying Londonnal. A The Telegraph két csillagot adott rá, és azt írta: „mesterkélt és közönséges poszt-igazság tévéműsor” (vagyis olyan, ahol a tények nem hatnak meg senkit, mindent az érzelmeken, személyes hiten alapuló érvek döntenek el), és „az egész olyan, mint egy hosszú Instagram Reels-videó”.

Az Evening Standard azonban ennél pozitívabb volt, négycsillagos kritikájukban ezt írták: „A közönség a pletykák miatt nézi! Az intrika miatt! A belharcok miatt! A dráma miatt! Ezért olyan népszerű a valóságshow. A lakótársak, a család, a munka és a szerelem mindennapi élményét eposzi méretűvé duzzasztja, ami a képernyőn keresztül ugyanolyan drámainak tűnik, mint amilyen drámai érzés lehet belülről megélni”.

A széria egyébként nálunk is népszerű, jelen sorok írásakor pont befért még a TOP10-be:

Forrás: Netflix

 

(via NME)