A 18 és 49 év közöttiek körében, vagyis a kereskedelmi célcsoportban. A teljes lakosság körében teljesen más lett a sorrend.
Megjöttek a múlt hét nézettségi adatai, de úgyis mindenki csak a hétvégére, illetve azon belül is a vasárnapra kíváncsi, ugyanis ekkor indult el a TV2-n és az RTL-en hivatalosan is az őszi szezon. Mint minden szeptemberben, most is egymásra licitálva vezetik be a tévécsatornák az új műsorokat, és igyekeznek a rivális vitorlájából kifogni a szelet.
Vasárnap este tehát a TV2-n elindult az Ázsia Expressz legújabb évada, majd utána A Kísértés című reality. Az RTL-en ezekkel egy időben - két részre bontva - a tavalyi év egyik legsikeresebb műsora, a Sztárbox került képernyőre új versenyzőkkel, a "régi" műsorvezetőkkel.
A kereskedelmileg legfontosabb, 18 és 49 év közöttiek körében a Sztárbox került ki győztesen:
ebben a célcsoportban 253 663-an nézték a műsor első részét, a közönségarány 26,1 százalékos lett, vagyis elég magas, de még van hova fejlődnie - főleg a tavalyi nézettségéhez képest. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy a nézők épphogy megérkeztek a nyaralásból, az iskolakezdés előtti estén valószínűleg nem ez volt a legfontosabb az életükben.
A második helyre ért be ebben a célcsoportban az Ázsia Expressz első adása 188 435 nézővel és 21 százalékos közönségaránnyal. A számokat látva kijelenthetjük, hogy a Sztárbox alaposan elhúzott az Ázsia Expressz előtt, de persze a két műsor teljesen különbözik egymástól, míg az előbbi csak vasárnaponként kerül képernyőre, addig az utóbbit minden hétköznap láthatják majd a tévénézők a TV2-n. (Az Ázsia Expressz és a Kísértés az RTL-es Kalandra fal!-lal és a Kabát FC-vel mérkőzik meg a hétköznapokon.)
Harmadik lett a kereskedelmi célcsoportban a vasárnap délutáni Forma–1-es futam 181 399 nézővel és 26,7 százalékos közönségaránnyal, negyedik helyen ért célba a TV2-es A Kísértés első adása 178 053 nézővel és 16,9 százalékos közönségaránnyal.
A teljes lakosság körében viszont teljesen másképp alakult a sorrend: a négy évnél idősebbek körében a Sztárbox jócskán lemaradt, az első tíz közé sem került fel a legnézettebb műsorok toplistáján.
Ebben a célcsoportban az Ázsia Expressz vitte a prímet 722 445 nézővel és 23,2 százalékos közönségaránnyal,
második lett a hétfői Tények 608 068 nézővel és 25,8 százalékos közönségaránnyal, a bronzérmes pedig a szerdai Szerencsekerék 605 389 nézővel és 20,2 százalékos közönségaránnyal.
Az RTL-es Sztárbox csupán a 11. helyen ért célba 570 094 nézővel és 18,8 százalékos közönségaránnyal. Ennél még A Kísértés is jobban szerepelt ebben a célcsoportban: a reality első része 576 599 nézővel és 17,1 százalékos közönségaránnyal a 8. helyen zárt, ami azért is furcsa, mert ez a műsor jóval később kezdődött, mint a Sztárbox, mégis többen nézték, mint az RTL-t. Persze a realitynek megágyaztak az Ázsia Expresszel.
Úgy tűnik, folytatódik az a trend, miszerint a TV2-t elsősorban az idősebbek nézik, míg az RTL a fiatalabb korosztályban ér el jobb eredményeket, ez a reklámozókat viszont jobban fogja érdekelni.