TOP10 BRAND
1
BLIKK 1 006 672 RU
2
24 995 044 RU
3
IDOKEP 993 412 RU
4
INDEX 966 212 RU
5
ORIGO 700 128 RU
6
TELEX 567 800 RU
7
PORTFOLIO 537 744 RU
8
BORSONLINE 497 284 RU
9
NLC 418 336 RU
10
PENZCENTRUM 386 580 RU
1
BLIKK 1 006 672 RU
2
24 995 044 RU
3
IDOKEP 993 412 RU
4
INDEX 966 212 RU
5
ORIGO 700 128 RU
6
TELEX 567 800 RU
7
PORTFOLIO 537 744 RU
8
BORSONLINE 497 284 RU
9
NLC 418 336 RU
10
PENZCENTRUM 386 580 RU

Téma: Gloria

10/10
anouk22 jún. 22. 10:50:26 10/10
(3/3)
Remek, megrázó (szerintem) dráma. Kiszakít a hétköznapokból, hosszú órákig a darab hatása alatt voltunk, és noha már két hónapja, hogy megnéztük, a mai napig elevenen élnek bennem egyes benyomások és színészi játékelemek. Középiskolás kortól felfelé mindenkinek ajánlom, igazán elgondolkodtató darab, tükröt tart a mai ember elé.
B. T. László 2019 máj. 11. - 08:31:45
(2/3)
Remek előadás, kitűnő színész alakítások!
9/10
Edmond Dantes 2019 márc. 24. - 11:21:13 9/10
(1/3)
A fenti ismertető szövege azonos a színház honlapján valamint a produkció szórólapján is olvashatóval, de a darab cselekménye nem igazán ez és szerintem a szatíra mint műfaji meghatározás sem helytálló. Kőkemény dráma, egyvégtében két óra, úgy mondanám, két felvonásban, egy (két?) intermezzóval. Az Y generáció fiatalabb és középnemzedékéhez tartozó manhattani majd los angelesi magazin- és könyszerkesztő(tanonco)k, filmproducer-irodások életvezetési, élet- és karrierépítési útjai, problémái, kiút-keresései "odaát" sem különbözhetnek túlságosan más nagyvárosok mondjuk Budapest fiataljaiétól, legfeljebb és szerencsére a tragédiák maradnak el többnyire. A Radnóti Színház, részben kényszerből, ebben az évadban új játszóhelyeket avatott, a Gloriát a Tesla Loft rendezvényközpontban, az erzsébetvárosi romkocsma negyedben mutatták be. Érdekes volt az előadás után a szombat esti buliforgatag kellős közepébe csöppenni: mintha csak mi is egy közeli kávézóba ugranánk ki mint a darab egyik szereplője az irodából. Minden ilyen speciális-alternatív játszóhely külön csemege a nézőnek és az alkotóknak. A színpadot három oldalról rendezték be a közönségnek, ezáltal a színészek szinte köztünk járnak, mi is úgyszólván az irodában ülünk. Ennélfogva adott helyről nem láthatunk mindig mindent és mindenkit és a helyiség akusztikája sem kifogástalan, de mindezért bőven kárpótol a genius loci, a belterjes, mi-is-benne-vagyunk filing. Branden Jacobs-Jenkins off-Broadway-n játszott, Pulitzer-díjra jelölt újdonságát gyorsan és jó érzékkel fedezte fel a színház vezetősége. Totth Benedek fordítása hiteles, életteli, nem finomkodik, ahogyan a "mai" és a mindenkori fiatalok sem. A -talán nagyobb filmes munka híján- színpadi rendezést vállaló Hajdu Szabolccsal nagyon jól járt a társulat és a közönség: Pater Sparrow -azaz Verebes Zoltán- praktikus, körbeült díszletei között és Nagy Fruzsina jelmezeivel kiváló előadást teremtett. Martinovics Dorina szinte átváltozóművészként remekel mindhárom alakjában és kettős szerepében ismét elkápráztat Sodró Eliza. Lovas Rozi hozza már megszokott magas játékkultúráját. Kicsit erőtlenebbnek éreztem a férfiakat: Porogi Ádám kulcsfiguraként nem mindig ragadott magával és talán több van Rusznák András alakjában, az ő figurája képviseli a történések folyamatosságát. Vilmányi Benett megfelelt nem túl terjedelmes, de igen eltérő hármas szerepében.