Dwayne Johnson és csapata celebeket megszégyenítő profizmussal használja az Instagramot filmreklámra.
Dwayne "The Rock" Johnson egyáltalán nem az a kőagyú pankrátor, akinek elsőre gondolnánk. Nem egy színészóriás, de profi XXI. századi marketinges és üzletember, aki nagyon jól tudja, hogy az emberek szeretnek mémeken és vírusvideókon röhögni, no és persze imádnak minden homályos forgatási képet és titokban felvett paparazzi fotót nézegetni egy hónapokkal később mozikba kerülő blockbusterről. Csakhogy ő inkább egy zseniális húzással elébe megy a lesifotósoknak, és ő maga fotózgat és videózgat a forgatáson, amit aztán kiszivárogtat a rajongóinak az Instagramjára meg a Twitterére, hiszen tudja jól, hogy onnan eljut a világ összes mozimagazinjához és filmes szakportáljához.
A Herkules idején ő volt az, aki kiszivárogtatta a rákospalotai stúdió udvarán felhúzott, monumentális palotadíszletet, de a Szikla árasztotta el a netet a Baywatch remake fürdőruhás lányainak fotójával és a kockás hasú, homokban hasra eső Zack Efron képeivel. Mostanában pedig felváltva szórja el az infókat a következő Halálos iramban-mozifilmről és a 2017-ben mozikba kerülő Jumanji 2-ről, amiben Jack Blackkel és Kevin Harttal folytatja Robin Williams 1995-ös klasszikusát. Íme a legfrissebb kép, egy büntető szóviccel: Kevin Hart egy sziklára állva magasabb, mint a Szikla! Rock ráadásul még cinkeli is egy kicsit a kisnövésű kollégáját azzal, hogy Hart meghülyül a hawaii forgatáson, ha nem kap Doritos cukorkát.
De Rock felrakott az Instagramjára egy fergeteges videót is, amiben beképzelt hollywoodi sztárként egy marha nagy autóval ledudálja és beelőzi a trópusi kalapos dzsungeljáróknak beöltöztetett, elcsigázottan forgatásra battyogó kollégáit: