Európa színházi életében tökéletes anakronizmus az operett. Prózaiasított opera? Vagy megzenésített próza? Jeles szerzői közt számos magyar akad, elég csak Lehár Ferencet, Kálmán Imrét, Huszka Jenőt említenünk. Műsorunkban annak próbálunk utánajárni, hogyan volt képes az egykor elismert, később tiltott, majd megtűrt műfaj az ismert történelmi viharok közt fennmaradni, mi az az "örök emberi", ami rajongók újabb és újabb nemzedékeit vonzza, és miért vesznek részt nagy lelkesedéssel ezeknek a megkérdőjelezhető értékvilágú műveknek az előadásában a legfiatalabb művészek is.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
adamnagysweetmovie
2013 máj. 16. - 09:22:37
Ausztriában, Sógorlandon nem komálják szintén a vígoperát, népszínmûvet?
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások