A műsor nagy kaland, amely az ország legszebb, legkülönlegesebb helyszínein, az ország legszebb és legkülönlegesebb járműveivel készül. A sorozat epizódjainak segítségével megismerkedhetünk a világ autógyártásának legújabb hajtásaival, amelyekkel kapcsolatban a műsor készítői egy sajátos hangulatot igyekeznek átadni nézőiknek. Az a'laCAR vezetéstechnikai sorozata Magyarország legkorszerűbb vezetéstechnikai pályáján egyedülálló szakmaisággal és stílusban próbálja oktatni az autóvezetőket. A műsor csúcspontját egy-egy különleges jármű megismerése adja. Ennek érdekében a műsorvezető beleveti magát a hazai érdekességek bugyrába és mindent egy picit a megszokottól eltérő módon kutat fel és mutat be, ami által a néző is bepillantást nyerhet egy olyan világba, amit talán kevesen ismernek. Ha pedig a "küldetése" úgy kívánja, minden extrém tevékenységet kipróbál.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
goteki
2015 jan. 17. - 11:46:10
Az valami íratlan szabály a médiában, hogy autós mûsorhoz kizárólag degenerált gyökereket lehet mûsorvezetõnek választani?
Ismétlést adnak! Eszem-f*szom megáll!
Erre már nincs szó, hogy ismélést adnak! BLÖ!
Nem bírtak a nyárig annyi anyagot felvenni, hogy nyáron azokat leadják? Amatõrök alatti szintet sem elérõ béna banda. Szégyen!
ez a mûsor minõsíthetetlenül gyenge...
Nem értem az rtl-t!
Van két "autós" mûsora az alacar és a 4ütem egyik jobb mint a másik. A 4ütem jobban hasonlít egy autós mûsorra mint az alacar de az meg rövid és néha elmarad az alacar viszont mindig megy és kínszenvedés végignézni ezenkívül egy egészséges ember is epilepsziás rohamot kap az ideges vágástól!
Kérdezném az rtl-t nem lehetne valami értelmes, tartalmas mûsort összehozni???
Én ahogy a kommenteket olvasom a netes mûsorújságok alatt, nem osztom azt a felvetést, hogy bárminemû figyelem kísérné ezt a mûsort, különösen azután, hogy én is megpróbáltam végignézni több részt, de annyira idegesítõ, sõt irritáló a mûsorvezetõ személye, szereplése a mûsorban, hogy 5-10 perc után elmenekültem errõl a mûsorról, a fórumok alapján sokakkal együtt.
A Drájving kemp hángöri-s részek elég unalmasak, se nem izgalmas, se nem érdekes, se nem hírértékkel nem szolgálnak. Nyugodtan kihagyhatnák. A meghívott alanyoknak nem tudom, hogy miért mondja búcsúzáskor, hogy visszavárja õt (õket). Ez nem más, mint a kamerának, nézõnek szóló jópofizás, felesleges udvariaskodás.
Amikor Herczig Norbihoz viszi az autót és már lefutja a versenykört, majd utána amikor kiszáll a kocsiból, akkor köszön neki a mûsorvezetõ. Azt sugallja, hogy a tesztautót elvezeti a versenypályára, felkészítik a gépet és a pályát, a versenyzõ tesz vele pár kört, a végén a gyors kört (ami megy adásba) és egészen addig nem találkozik H.Norbival. Elég béna interpretálás. Ezt még meg lehet bocsátani. De a drájving kemp hángöri-s nyomorulatot nyugodtan kihagyhatnák. Olyankor szoktam elkapcsolni, vagy kimenni a konyhába.
A fényképeket elnézve (és a mûsort még nem látva) máris elmondható annyi pozitívum, hogy legalább nem a Gyulai Balázs vezeti a mûsort - holott elég sokáig "ragaszkodott" hozzá a ReteKlub az Autómánia nevezetû minõsíthetetlenül sz@r autós mûsorában...
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások