Antikhősök

Bakancslistához adom
12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott magyar reality műsor, 35 perc, 2020

Értékelés:

4 szavazatból
Szerinted?

Valódi újdonságként érkezik a Trust me I'm a Dealer hazai verziója, az Antikhősök, amelyben ismert emberek ajánlanak fel számukra fontos tárgyakat egy jó ügy érdekében. Az eszmei értékű kincseket a műsorvezető, Szabó Kimmel Tamás és társa, a tapasztalt műtárgyszakértő, Megyesi Balázs segít eladni, a befolyt összegből pedig egy-egy, az adományozó szívéhez közel álló alapítványt támogatnak. A hírességek ereklyéik mellett további 100 000 forintot is felajánlanak, amit a szakértő kis kutakodás után egy műtárgyba fektet, hogy aztán egy nagyobb haszonnal tovább is adja. Az izgalmas kereskedésből nyert összeggel az UNICEF Magyarország Kilátó Élményprogramját támogatják, amelyből a gyermekjogi szervezet egy budapesti gyermekotthont ajándékoz meg csodálatos játszótéri elemekkel. Az adományozók sorát olyan nevek erősítik, mint Balogh Levente, Dér Heni és Bakos Gergő, Falusi Mariann és Lang Györgyi, Edvin Marton és Marton Adrienn, Ónodi Eszter, Peller Anna és Lukács Miklós, Szentesi Éva, Szécsi Zoltán, valamint Zsidró Tamás.

Évadok:

Stáblista:

Alkotók

Hozzászólások

Szerinted?
christar 2023 dec. 07. - 22:10:36 Előzmény egyu
Jó meglátás, abszolút egyetértek.
1/10
egyu 2021 máj. 03. - 11:03:48 1/10
Rendkívül gyenge műsor. Már a címadásnál elrontották, bár az Antihősök is tökéletesen illik a műsorhoz. Balázs rendkívül unszimpatikus. Rossz nézni ez az alkudozást, amit rendeznek. Az egyik üzletben lealkudni olcsóra, a következőben felalkudni, hogy drágán megvegyék.
Közben nem tisztelik a tárgyakat. Dér Heni ruháját úgy gyűrögették a kezükbe, a labdákkal csodálkozom, hogy nem kezdtek el focizni, a törékeny dolgokat úgy himbálják.
Közben minden annyira megrendezett szagú, semmi spontaneitás.
Nem tudom, hogy milyen üzenetet akar átadni a műsor. Menj be egy boltba, nézd hülyének az eladót, alkudozz, majd a következőben nézd hülyének ismét az eladót és add el jó drágán. Közben a leghülyébb majd a végső vevő lesz, aki sokszoros áron fog hozzájutni, mint eredetileg tehette volna. El tudom képzelni, hogy a vevő nézi a műsort és rájön, hogy azt a tárgyat végül ő vette meg, 3-4x-es áron végül, mint amennyiért az első boltban vették a műsorban.
Hogy lehetne jobb? Mutassák meg, hogy mi mindent lehet kihozni egy ilyen tárgyból, tiszteljék meg a tárgyakat. Ott volt a kép, vigyék el egy restaurátorhoz, hozzák rendben, kereteztessék be és utána kérjenek érte többszörös összeget.
Az előzetes alapján azt gondoltam, hogy a nézők tudnak majd licitálni vagy valami hasonló. El tudnám képzelni, hogy hírességektől szereznek tárgyakat. Mondjuk minden részben lenne 2-3 sztár, akik hosszabban beszélnek a felajánlott tárgyukról. Lenne mondjuk 10 rész, addig gyűjtik a tárgyakat, majd egy online aukciós oldalat csinálnak és a nézők tudnak licitálni. Ha nem ajánlanak eleget, ott is tudnának ezek a beszervezett emberek árat feltolni. Utána lenne egy zárórész, ahol összegzik, mi mennyiért ment el, átadnak esetleg 1-2 tárgyat, majd átadják az adományt.
Nem tudom mennyibe kerül egy ilyen műsor elkészítése. Amennyi értelme van most a műsornak ebben a formában, egyszerűbb lett volna a gyártás költségét odaadni az alapítványoknak.