Mike Brewer, a tapasztalt autókereskedő és Edd China, a szuperszerelő már több mint tíz éve azon dolgoznak, hogy megmentsék a jobb sorsra érdemes klasszikus autókat a roncsteleptől. A műsorban Mike megvillantja a használtautó-vásárlás minden csínját-bínját, Edd pedig olyan fogásokat mutat műhelyében, amelyek ugyan sok munkával járnak, de a lehető legkisebb anyagi befektetéssel eredményeznek nagy változásokat a veterán autókban.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
liw603
2023 nov. 17. - 23:29:24
Valaki szólhatna nekik, hogy szégyelljék magukat! Az egyik legkedveltebb (leg ikonikusabb) autó még mindig nem került terítékre: Mercedes W124.
Bemegyek a sarki alkatrész boltba és pikkpakk van minden a 67-es autómhoz. Sőt le is gyártják azonnal ami nincs. Életszerűtlen ez a sorozat.
Chevy Corvair felújítás gyakorlatilag egy új autó építését mutatja be. Pikkpakk és kész is. Na persze.
Még mindíg örömmel nézem a sorozatot, bár néha a szakszavak fordítása miatt elborzadok.... ez nem a film, hanem a "szakszerűtlen" szinkron hibája. Bírtam Ed-et, de megkedveltem Ent-et is, és azon sem csodálkozom, hogy Amerikába rakták s székhelyüket, hisz az a mai autózás meseországa.......
Vártam pár részt az új sorozatból is, fõleg, hogy párhuzamosan megy a két széria és van folyamatos hasonlítási lehetõség.
Az utolsó mondatban van a lényeg ("...intelligens, okos, de a nézõt nem lenézõ...").
Az új fiú inkább "tucatszerelõ" (bár õ is ért ahhoz, amit csinál) és átlagos "képernyõarc". Vele inkább az "amerikai stílus" erõsödött, bár õ is brit.
China ráadásul eleve mérnökember, az alapokkal is tisztában van, mi és hogyan mûködik. S ezt sokszor érthetõen el is magyarázta. Ezzel is õ vitte el a "show"-t.
Amúgy minden hiba és kritika ellenére pont miatta volt az egyik legnézhetõbb "reality", a tengernyi hasonló között.
Brewer meg folyamatosan a gyakran idegesítõ, "dörzsölt" kereskedõt játssza, persze úgy könnyû, hogy végülis nem õ teszi bele a pénzt...
Azért egy - valószínûleg koncepcionális okokkal magyarázható - dolog folyamatosan zavart a korábban, ami újabban már változott.
Ez pedig a befektetett munka kérdése. Mindig részletesen kiszámolták a ráfordításokat, de a munkára csak néha utaltak (pl. x Fontba kerülne, ha mûhelyben kellene megcsináltatni, stb.). Pedig ez azért eléggé lényegi információ, ha minden más költséggel is számolunk...
Igazad van... a mostani uccsó Ed-es részekben körvonalazódik a szakítás (Ed kényszerített távozása) oka.
Mike egyre többet szerel, átveszi Ed eddigi melóit, karosszériát javít, féket légtelenít, aztán nem gyõzi hangsúlyozni saját zsenialitását.
Ezek szerint... Mike túltengõ egoja nem bírta elviselni, hogy Ed lett a sorozat sztárja... UFF !
mike amugy is elég idegesítõ stilusú, de ed tudta ellensúlyozni
nélküle nem lesz ez már az igazi...
mint írtam régebben, már az, hogy mike beszállt szerelni, az sem tetszett
A francba... a mai Toyota Supra után revideálni kellett a hozzáállásunkat.
Nem is olyan rossz ez az új csávó, nehéz lehetett egy Ed-klónt felkutatni, aki persze jóképû is, és (kötelezõen) tengerészgyalogos testfelépítésû...
Ed aszongya, hogy a pici, részletes, így drága kameraállások miatt volt a konfliktus... tényleg kevesebb a bütykölés... no meg ... nagyon hiányzik Mr. China intelligens, okos, de a nézõt nem lenézõ hozzáállása...
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások