Közvetítés a parlament üléséről

korhatárra való tekintet nélkül megtekinthető hírműsor

Értékelés:

52 szavazatból
Szerinted?

Értékelés:

52 szavazatból
Szerinted?
A parlament ülésszakának közvetítése.

Stáblista

Alkotók

Hozzászólások

Szerinted?
dantonb 2011 dec. 09. - 21:32:44 Előzmény Segítõ Béka
haha:"mondjuk pozsgait nem bírom, de ahogy nyilatkozik, látszik rajta, hogy bizonyos dolgokat bán." na nyilván,látszik rajta :D
Rajtad meg sajnos atz látszik hogy képtelen vagy objektíven gondolkodni.mert van egy rossz hírem pl a pártok nem alamizsnát kaptak hanem hatalmas értékeket,amit aztán elloptak a fidesznél pl, és amikor Fodor megkérdezte hogy hova lett a vagyon ,akkor egybõl rossz fiú lett Orbán klikkjénél.És képzeld Béka a jehovisták sem kaptak nemcsak Krassó ,és mondjál még ilyen okosakat meg olyat is hogy egy egész pártot aszerint ítéljünk meg hogy mit gondolt Havas Szófia .Egy dologban igazad van ,hogy atettek számítanak ,bár ezt úgy írtad hogy egyben a havas szófiázással és pozsgai telt arcának elemzésével egyben agyon is csaptad az értelmét.Nos ez pedig igaz ,és pont ezért utódpárt a Fidesz sokkal inkább ,mert izig vérig komcsi módra politizál és kormányoz ,miközben az MSZP igenis megtette a sauli fordulatot dacára annak hogy mit gondol havas szófia .mert ha tudnád hogy mit gondol Orbán meg deutsch ,akkor pl igencsak elcsodálkoznál.Miközben jóizûen bolsi módra már fel is számolták a demokráciát.És ez a lényeg ám Béka, teccik érteni?
Segítõ Béka 2011 dec. 09. - 20:34:21 Előzmény dantonb
nincs veletek az besúgó volt "

ki az a veletek?


"meg ügynök (Göncz ,Mécs meg az egséz SZDSZ is akiket csak cselbõl gyüjtöttek be minden márc. 15-én"

igen, ismerem a pletykát, a kicsi szdszesekt vegzálták a rendõrök. a nagyokat soha, hát hogy is vegzálták volna, mikor petõ és bauer szülei ávh-sok voltak :) könyörgöm, ennyire nem látszik? kiadták a gyerekeiknek a komcsik csináljanak reformpártot
kónya-petõ vita mond valamit? ugye nem?

most volt a 2. kónya-petõ vita, meg kéne szerezni a teljes hanganyagot.

"veletek van a jó komcsi volt Szürös ,.Pozsgai ,Martony ,Járai ,stb stb.Ennyire nem lehetsz khm...vagy mégis ?"

velem nincsen komcsi. ahogy már mondtam, a fidesz is posztkommunista.
de elvileg van arra lehetõség, hogy egy ember megjavuljon nem? egy ember, nem 500, ami a fideszben van. ezek szerviens, gerinctelen emberek, mondjuk pozsgait nem bírom, de ahogy nyilatkozik, látszik rajta, hogy bizonyos dolgokat bán.
Segítõ Béka 2011 dec. 09. - 20:28:26 Előzmény dantonb
az MSZP azzal kinyilvánította hogy nem tekinti magáénak az MSZMP elveit és múltját"

havas szófi se?
mondani mindent lehet, kit érdekel a szövegelés? ha máshol nem, hát a fidesz megmutatja, milyen "jól" tudnak pofázni, cselekedni meg semmit. a tettek számítanak fiacskám, nem a szavak,
csak gerinces embernek érdemes odafigyelni a szavára, mert az azt teszi, amit mond, és azt mondja amit tesz, vagy tett. gerinces emberek nincsenek ma a politikában.
dehát gyakorlatilag nincsenek elvei az mszp-nek, buta posztkommunisták, nem a meggyõzõdésbõl lettek ezek komcsik, hanem mert ott volt a hatalom, ami vagyont szül, a primitív irigyság, fösvénység nem elv, és nem ideológia.

"Ami a vagyont illeti azzal elszámolt az MSZP"

elszámoltak. a kampányaikba beleszámolták.

"az Antal kormány alatt megtörtént a hivatalos elszámolás és vagyonból ugyanúgy részesült a Fidesz is és atöbbi párt"

nem történt ilyen. alamizsnát lehet kaptak a pártok, de csak azok a pártok, amik a rendszer továbbélését segítették gondolom, tehát csak a posztkommunista pártok, ilyen a fidesz és az szdsz is, és a késõbbi mdf is. mert krassó párta nem kapott semmi támogatást, hiába volt õ balos, õ volt az a párt, amelyk ténylegesen lerendezhette volna a rendszerváltást.
http://kkbk.blog.hu/2011/08/30/magyar_oktober_part

"ilyen alapon akkor õk is utódpártok."

ebben igazad van, ahogy fent is mondtam.


a hivatalos utódpárt az mszp. hivatalos, nincs szó itt hülyeségrõl elvtárs, de ugyanabban a rendszerben gondolkodik a fidesz is. nem lép ki a kommunisták által megszabott keretekbõl, ezért is posztkommunista, pl lusztráció, pl gazdaság-eladósodottság. vajh miért nem állítják a kommunista gyilkosokat bíróság elé? ez már a 2. kormány, és semmi se történik, a nagy forradalmárok! a nagy rendszerváltók ! az ám! látod? erre van igány a nemeti oldalon, ezt mondják, de tenni semmit se tesznek. neked rokonoid vannak az mszp-ben? mert még akkor se lenne indokolt értelmes emberként védened õket, hiszel bennünk mint a mesében?
értelmes ember soha nem lehet pártos.
offtopic
Segítõ Béka 2011 dec. 09. - 20:16:14 Előzmény Francipapi
oké, és mi van, ha olyan válassza 90-nel, aki nem az ország érdekeit nézi, pl most se
dantonb 2011 dec. 05. - 22:35:25
Igen ennyire tahó társaságot még soha nem ültetett a nyakára a magyar nép önként.És ez sajnos bizonyítvány is saját magunkról ,és joggal néz le minket a mûvelt Nyugat pl.
dantonb 2011 dec. 05. - 22:33:20
És még tudod mi asiralmas Béka? Hogy ez a Fidesz sikeres megosztó politikája ,amit a hozzád hasonlóknak jól be is adtak ,hogy minmdenki ,aki nincs veletek az besúgó volt ,meg ügynök (Göncz ,Mécs meg az egséz SZDSZ is akiket csak cselbõl gyüjtöttek be minden márc. 15-én ,és rúgták ki az állásukból stb)Viszont aki veletek van a jó komcsi volt Szürös ,.Pozsgai ,Martony ,Járai ,stb stb.Ennyire nem lehetsz khm...vagy mégis ?
dantonb 2011 dec. 05. - 22:28:56
Hát kedves béka ezen hozzászólásodróltényleg a béka jut eszembe .mert tudod miért deklarálták hogy az MSZP az MSZMP utódpártja ,miért egyezett ebbe bele anno az MSZP?
Azért ,mert csak így lehetett a kerekasztaltárgyalásokat 1989ben lefolytatni,mert egyébként azzal hogy megalakult az MSZP azzal kinyilvánította hogy nem tekinti magáénak az MSZMP elveit és múltját.Ami a vagyont illeti azzal elszámolt az MSZP ,és még az Antal kormány alatt megtörtént ahivatalos elszámolás és vagyonból ugyanúgy részesült a Fidesz is és atöbbi párt .Ilyen alapon akkor õk is utódpártok.Nameg olyan alapon is hogy tele vannak õk is legalább annyi párt -és munkásõrtaggal nem beszélve Pozsgai szintû kolaboránsokról ,és besúgókról .és még egy szempontból e leginkább utódpárt pl a Fidesz ,mert õ az újkomcsi párt ,mert amely polikát folytat JELENLEG,az teljes egészében hasonló mint az egypárti diktatúra politikája volt .és EZ A LÉNYEG.Úgyhogy Béka maradjunk annál ,hogy ez az utódpártozás egy nagy hülye lózung és csak buták szopják be.
fredi60 2011 dec. 05. - 18:30:06
"Véget vetett a Fidesz az ellenzék idõhúzó akciójának, és idõkeretet szabott a parlamenti vitáknak. Az ellenzék kifogásolta a döntést, Kósa Lajos szerint viszont ez az õ érdekük is, mert így a tévénézõk nem hallják a "sok marhaságot", amit beszélnek."
http://www.origo.hu/itthon/20111205-orszaggyules-idokeretet-szabott-meg-a-parlament-nem-lesznek-vegtelen-ulesek.html

A debreceni kiskirály néha visszavehetne az arcából....
Ja, hogy a fijjug alapból képtelenek erre? :o
offtopic
meszag 2011 dec. 05. - 18:29:27
Pedig totál szimpla. Még az interpellálás is üres tevékenység most. Az azonnali kérdéseket lecarják. Interpellál valaki valamely ügyben, ha kormánypárti az interpelláló :), nincs gond, ha ellenzéki, akkor válaszon nem is erõlködnek, bekiabálással levezénylik, hogy kell szavazni a frakciónak. Tök felesleges tevékenység, az ellenzék a létszámarányok miatt biodíszlet.. nem is kéne bejárni, csak a frakcióvezetõknek.
1/10
Francipapi 2011 dec. 05. - 17:56:01 1/10
Amit mondtam, megmondtam. Ki van ez számolva, kérem. Hát hol van az elõírva, hogy összevissza variálják az ország alaptörvényét?
:-))
Összes hozzászólás