A világ legbámulatosabb négykerekű csodáinak szépsége és elképesztő ereje mindenkit lenyűgöz. A műsorból azt is megtudhatjuk, hogyan építették ezeket a szuperautókat.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
6/10
Lámai Dala
2022 aug. 12. - 16:59:23
6/10
A Spektrumon láttam ma délután. Jobban örültem volna az AMG Mergás vagy a Porsche 918-as résznek.
Mondjuk ennél biztosan még a Mustangról szóló rész is zsírabb lehetett.
A gyárban az 1ik nagyívű brit szaki kitalálta, hogy tegyék bele a legizmosabb motorjukat, a legkisebb kasztniba. Akkor talán kapnak 1 izmos sportverdát, ami 3 kiló felett megy.
Mi ebben az újdonság?
A Ferrari és a Porsche évtizedek óta ezt csinálja, többnyire sikeresen.
Az + a brit mérnököket minősíti, hogy 2014-ben egy Aston Martin 5.9 literes V12-es szívó blokk 573 LE-t tud.
5935 ccm/573LE = 96,5 LE/ liter
Ez a BMW-nek már 1990-ben sikerült az M3-assal egy sor4-es blokkal.
2467ccm/238LE = 96,5 LE/ liter
Aztán 2007 tavaszán kihozták a 4. generációs M3-ast 420 lóval a 4 literes V8-as blokkból.
3999 ccm/ 420 LE = 105 LE/ liter https://hvg.hu/cegauto/20070830_bmw_m3_sztori
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások