Autómágusok / Mercedes G-Wagen

Supercar Megabuild / Mercedes G-Wagen
dokumentumfilm, I / 6. rész

Értékelés:

16 szavazatból
Szerinted?

+ 2 kép

Értékelés:

16 szavazatból
Szerinted?

Az aktuális rész ismertetője: Afzal Kahn mérnökcsapatát egy titokzatos - és pénzzel jól ellátott - kliens szokatlan dologgal bízza meg: tegyék feltörhetetlenné, ellophatatlanná és átlőhetetlenné a Mercedes G-Wagen terepjáróját. A szerelők a munka megkezdése előtt az emberrablásairól hírhedt Mexikóba utaznak, hogy megismerkedjenek az ottani milliomosok által alkalmazott legmodernebb autóbiztonsági kütyükkel...

A műsor ismertetése: Vannak gazdag emberek, akik nem elégszenek meg a jóval - nekik az kell, hogy a jó különleges, sőt különc is legyen egyben... Erre a sznob igényre támaszkodva építette fel vállalkozását Afzal Kahn, aki mérnökeivel egyedülálló dologgal foglalatoskodik: méregdrága autókat egyedi igények alapján - jó pénzért - átalakít, továbbfejleszt, "újragondol".

Miként lehet egy elegáns és kényes Rolls Royce-ot driftautóvá változtatni? És egy 200 ezer dolláros Bentley Mulsanne-t úgy átalakítani, hogy tehetős gazdája a sáros és göröngyös skót földutakon vele mehessen vadászni? A meghökkentő sorozatban csupa olyan átalakításnak lehetünk tanúi, melyeknél a legkisebb hiba is dollár tízezrekbe kerül - és a melyek láttán a gyári autók készítőit valószínűleg kirázza a hideg...

Évadok:

Hozzászólások

Szerinted?
Sailor 2016 ápr. 24. - 11:59:42
Ja és aki komolyan gondolná, az nem pár perces megbeszélés alapján rendelné meg az autót, hanem ott állna a szerelõk felett nap mint nap...
persze a 3hetes határidõk is nevetségesek, ebbõl is látszik hogy csak pénzszórás játszása...
Sailor 2016 ápr. 24. - 11:48:38 Előzmény idõjós1010
Van a tapadós autóverseny leszorító szárnyakkal, minta az F1, és van ahol egész más dimenzióban vannak a tapadások, mint a tereprally, amit ritkán egészen különlegesen jégen is próbálnak ûzni.

hülye angolok! ;-D

Kõgazdag kocsogok játszóterét mutatja be a sorozat, drift-Rolls értelmetlen(persze a többi is nagyrészt: vadászsátor a tetõn), több értelme lenne megfelelõ alapot választani...
tényleg azt mutatja be, hogy aki már nem tudja hova tenni a pénzét hogyan csinál drága luxusautóból, feleslegesen buherált mégdrágább luxusizét.
Ha ezt akarod látni, nézheted, de ha normális autobuzi vagy, akkor kerüld el.

Ha a megrendelõkre bíztuk volna az evolúciót most nem aggódnék, mert már régen kipusztult volna az emberiség.
1/10
kontrollpont 2016 ápr. 19. - 19:40:02 1/10
:) aszongya: a zofródató legfontosabb része a kerékfelfüggesztés ...
Nyihehebruhaha!!! Hápeeeersze ... más nem is köll bele ... se motor, se hajtás, se ...
Mondjuk, aki a RR Evoque-t kompakt ... "terepjáró"-nak meri nevezni, attól mi más várható?
A többi ökörségrõl szó se essék ... Igazi angolhülyék!
7/10
idõjós1010 2016 febr. 19. - 01:29:31 7/10
Meglep, hogy én indítom a témát, mert megy már ez a mûsor egy ideje, és nem is olyan rossz. Tetszik a csapat, és szépek az autók. Viszont sajnos nem látunk eleget a mûhelybõl, és vannak benne indokolatlan esetek, mint pl a tegnapi Rolls-Royce-os részben, amikor a három hetes határidõbõl, négy napot japánban töltöttek, ami a nézõnek nyilván örömére vállt, de óriási pénz, és idõ kidobás volt. hatalmas vicc, mert semmi olyan infóval nem lettek gazdagabbak, amit PL egy Angol Drifteres el ne mondott volna nekik. Am tényleg jól néznek ki a drift kocsik, de azon a gigantikus méretû hidraulikus sebváltón röhögnöm kellett :-D akárhányszor megláttam, mert bár indokolt, de iszonyat komikus, utastérbe nem illõ. Amilyen jól néznek ki az autók, kívülrõl, annyira rontja el belül az összképet az a sz.a.r (már bocsánat). Am eszement egy sportág, mivel rendellenes amit a kocsikból kipréselnek, a cél érdekében. Az én saját maradi gondolkodésom szerint, az autók nem azért vannak, hogy csúszkáljanak velük, és elfüstöljék null perc alatt alóluk a drága gumikat. Kétpofára zabálja õket az aszfalt. Nem volt jó ránézni sem.
Láttam az Aston-os részt is. tulajdonképpen annak végképp nem láttam értelmét. A kocsi alapára, plusz a ráfordított anyagköltség szerintem végeredményben egy Ferrari szintjén van, de minimum Lotus, amik szerintem erõsebb, divatosabb, ütõsebb autók. Egy Aston szerintem sokkal inkább egy Angol erõs középréteg autója, és nem az Elité. Mert ha sport, akkor vegyen a felsõ réteg sport autót, ha meg elegancia, akkor vegyen Rolls-t. Vagy álljon a garázsba mindkettõbõl.