A tér bármely három pontja, ami nem esik egy egyenesbe, egy háromszöget határoz meg. Ennek az előadásnak a szereplői határozottan nem esnek egy egyenesbe, sokkal inkább egymásba. Még az idő sem teljesen közös, amiben léteznek, inkább csak a tér. Illetve pont, hogy az idejük közös, hiszen még mikor nincsenek is egyazon térben, akkor is jelen vannak mind a hárman. Sőt, még többen is…
A Tryangle a Dancing On A Grinder című szólóelőadás újragondolása, ami a kortárstánc és a bábszínház kettőséből született új forma, a fizikai bábszínház nyelvén kutatja azt a találkozást, ahogy a koncepció ütközik a valósággal. Míg az első előadás két férfi, egy báb és mozgatója kapcsolatát vizsgálja, addig a Tryangle egy harmadik szereplőt hoz be a már körüljárt kapcsolati dinamikába, így emelve a duettet egy, a báb és két táncos által megélt trióvá.
A három szereplő között kibontakozó tánc során azt kísérhetjük végig, hogyan van jelen korábbi kapcsolatok dinamikája egy új emberhez való kötődésben. A múltbéli viszonyokban megélt traumák hogyan transzportálódnak egy újabba? Mennyire lehet megküzdeni ezekkel a mintázatokkal, közösen, vagy egyedül? Túl tudok lenni végre az exeimen? És ők rajtam? Kovács Domokos 2017-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem bábszínész szakán. Azóta szabadúszóként dolgozik magyar és külföldi kőszínházakban és független társulatokkal, rendezőként, koreográfusként és előadóként egyaránt.
L. Nagy Attila 2022-ben diplomázott a Színház- és Filmművészeti Egyetemen bábszínészként, azóta a Budapest Bábszínház társulati tagja, emellett rendszeresen játszik független színházi előadásokban.
Bábtervező: Kárpáti Panna
Hozzászólások