Dalija Acin csak break tánc figurákat (bboying) alkalmaz az Oh, no! című darabjában, ezzel is jelezve a koreográfiai útkeresést egy másik táncnyelvben. Az előadás légkörét a táncanyag hangsúlyos túlhalmozása alakítja ki, a közönség figyelmét elárasztják a mozgó, intelligens testek által közvetített információk. A breaktánc lenyűgöző, virtuóz nyelve koreográfiai parazitaként csüng a kortárs táncra oly jellemző absztrakt kód mátrixán, új esztétikai és módszertani áttöréshez vezetve. (Saša Božić)
Darko Bursac (1985) és Luka Lukic (1986) már több éve professzionális break táncosok, 2004-ben alapították a belgrádi Recognize Crew break táncos csoportot. 2004/5-ben a balkáni és a skandináv régió együttműködésével megvalósított Hard Core Workshop Exchange művészeti táncprojektben vettek részt. 2008 óta sikeres break tánc iskolát működtetnek Belgrádban.
A(z) Bakelit Multi Art Center előadása
Hozzászólások