A kritika elismeréssel, a közönség kasszasikerrel üdvözölte Franciaországban Pierre Salvadori rendező visszétérést a számára meghitt terepre, a vígjáték világába. A Csak Ön után... érzékeny komédia szerelemről, együttérzésről, barátságról, s arról, hogy az életmentő nagylelkűségnek is vannak határai. A bonyodalom ugyanis akörül bontakozik ki, hogy egy férfi (Aniel Auteuil) megment egy másik férfit (José Garcia) az öngyilkosságtól. Attól fogva folyamatos mentőakcióban telnek Antoine napjai, a szerelmi bánattól sújtott kétbalkezes Louis ugyanis folyamatos visszaesőnek látszik. A mentőakció sarkalatos pontja Louis szerelme, akit Antoine olyannyira vissza akar szerezni védencének, hogy maga esik szerelembe vele. Pergő játék, gondosan kidolgozott jellemkomikum, összehangolt színészi alakítások, jelenetről-jelenetre dúsan elhelyezett poénok hajtják a váratlan végkifejlet felé a filmet. Az alkotók tele vannak jobbnál jobb ötletekkel, s ebből az erényből fakad a film hibája is. Nem volt szívük lemondani egyetlen önmagában mulatságos jelenetről, képi poénról, a bőség egy idő után fárasztóvá válik, a történet túlbeszéltté, a kibontakozás elnyújtottá. Auteuil és Garcia kettőse viszont hibátlan.