A hónap mindegyik napján (pedig szökőév miatt most eggyel több is volt) az Indamedia hírportálja nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét.
Február mind a 29 napján (mivel idén szökőév volt) az Index nyerte a látogatottsági versenyt, vagyis az Indamedia zászlóshajóját olvasták a legtöbben. Erre 2021 áprilisa óta nem volt példa, hogy egy brand vezeti a hazai auditált portálok rangsorát egy adott hónap minden napján.
Ebbe nem csak a böngészőből történő elérés, hanem az applikációs forgalom is beletartozik, és az se kutya, hogy egy héten keresztül naponta több mint 1 millió olvasó látogatta az Index oldalát (átlagosan 919 224 felhasználó kereste fel naponta).
"Februárban több mint 3,4 millió hazai hírolvasó választotta az Indexet, ez naponta átlagosan csaknem 920 ezer felhasználót jelentett. Ez önmagában is kiemelkedő eredmény, az viszont egyedülálló, hogy a február 29 napjából mind a 29-en az Index került az első helyre az olvasóknál és az online kiadványok piacán is. Emellett a mostani időszak adatai - hasonlóan a választási és más hírérzékeny időszakokhoz - ismét rámutattak arra, hogy bármi fontos történik akár itthon, akár külföldön, akkor a hírfogyasztók elsődleges tájékozódási pontja egyértelműen az Index"
– emelte ki Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója.
(via Indamedia)