Saját fejlesztésbe fogott az Indamedia kiadócsoport, és megszületett az IndaPlay, amely hétfőn már több mint egymillió videóindítást generált.
Nem a legegyszerűbb feladat a technológiai újításokban felvenni a versenyt a globális szereplőkkel, de születhetnek a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek a felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ilyen lehet ez a saját fejlesztés is, amely követi a videós tartalomfogyasztásban bekövetkező robbanásszerű növekedést.
Mi is pontosan az IndaPlay?
Egy olyan videóplatform, amely a szórakozva informálódást kínálja felhasználóinak. Az Indamedia csoporthoz tartozó médiumok publikálják itt saját gyártású, a napi tájékozódást segítő híranyagaikat, élő tudósításaikat, közéleti videóikat, szórakoztató tartalmaikat, podcastjaikat és short formátumjaikat. Mivel a kiadó palettája tematikailag is sokszínű, a platform szintén azzá válik. Minőségi videók készülnek a közélettől a gazdaságon át a kulturális és magazinos témákon keresztül a gasztronómiáig, de a természet, az állatok, vagy akár az autók szerelmesei is bőséggel találnak itt tartalmat.
A Port-hu-nak is van saját „csatornája", ahol elérhetők az elmúlt évek videói is.
A már most több ezer prémium, saját gyártású videót tartalmazó streaming platform ingyenes, és regisztráció nélkül elérhető. A regisztrációt követően ugyanakkor beállíthatók az egyéni preferenciák, sőt bárki feliratkozhat egy-egy kedvelt csatornára.
A videóplatform béta-üzemmódban július elején rajtolt, a felhasználók már az üzemszerű működési formátummal találkoznak.
Az IndaPlay szeptember 16-i teljesítményével hazánk 14. leglátogatottabb oldala lett a toplistán, a streaming oldalak között pedig – 268.736 valós felhasználójával – a 2. helyet vívta ki. Így alig két héttel az „éles indulást” követően az oldal 1.034.572 videós nézettséget generált a DKT/e.gemius felmérése szerint.