Íme az idei Super Bowl 5 legemlékezetesebb reklámja

  • PORT

Orgazmus, toalettpapír és mesterséges intelligencia.

Amerika legnagyobb sporteseményének közvetítési idejében 30 másodperc reklámidő 8 millió dollárba kerül, szóval nem mindegy, hogy milyen hirdetést adnak le. Következzen az idei Super Bowl 5 legemlékezetesebb reklámja!

 

Matthew McConaughey és az Uber Eats

Az étel házhoz szállításával foglalkozó Uber Eats reklámjában Matthew McConaughey kissé tébolyodott Mad Men típusú NFL-vezetőként arról beszél nagy lelkesedéssel, hogy az amerikai futball valójában egy „összeesküvés, hogy éhesek legyünk”, majd ezt archív bejátszásokkal támasztja alá.

 

Amikor Ford reklámozza a Jeepet

Adja magát a szójáték, de közben nagyon menő is, ahogy Harrison Ford népszerűsíti a Jeepet. Sajnos, miközben vezeti, különféle lózungokat süt el, ilyeneket, hogy: „Nem kell kedvelned valakit ahhoz, hogy integess neki.”

 

A filmtörténelem legemlékezetesebb (ál)orgazmusa – majonézzel

Meg Ryan és Billy Crystal újrajátszották 1989-es filmjük, a Harry és Sally kultikus jelentét, ám ezúttal a lány nem az álorgazmust szemlélteti, hanem a Hellmann's majonézt élvezi ennyire az étkezdében.

Ez is érdekelhet

A filmtörténelem legemlékezetesebb orgazmusai

Nagyon nem mindegy, milyen is az a bizonyos „boldog vég”.

Lássuk!

 

Megható mesterséges intelligencia

Manapság nincs jó csengése az AI-nak, de a nagy vállalatok mindent megtesznek, hogy népszerűsítsék a saját mesterséges intelligenciájukat. A Google reklámja a Gemini Live A.I. chatbotot hirdeti, ami akár egy állásinterjúra is fel tud készíteni: egy férfi látszólag a munkatapasztalatiról beszél („Minden nap ott vagyok, történjen bármi”), de a képekből kiderül, hogy nem munkáról, hanem a kislánya neveléséről van szó.

 

Egy igazi antireklám

Na, ez a személyes kedvencem, mert nem igazán értem a célját, pedig ötletes. A toalettpapírt gyártó cég ugyanis azt mondja a tévénézőnek a meccs szünetében leadott reklámban, hogy most nyugodtan elmehet a reterátra. Oké, de akkor ki nézi a hirdetést?!

 

(via NPR)