37 év után készült folytatás az E.T.-hez

A négyperces reklámban az eredeti, 1982-es film kisfiújának már családja van, és a kedves űrlény ismét ellátogat hozzá.

A nem várt folytatás a Comcast amerikai internetszolgáltató Xfinity nevű kábeltévét, internetet és telefon-előfizetést kínáló legújabb csomagját hirdeti, így a reklámban szerepet kap az is, hogy a Földre visszatérő E.T. rácsodálkozik az új technológiára. De a termék szerencsére nem tolakszik annyira az előtérbe, így a klip tényleg működik kedves karácsonyi kisfilmként is.

A sztori szerint a filmbeli Elliott felnőtt: immár nős és kétgyerekes apuka – és ezúttal is Henry Thomas játssza. „Sok minden megváltozott, mióta legutóbb itt voltál” – mondja régi barátjának, és persze (remélhetőleg) nemcsak a vadiúj VR headsetre utal, hanem boldog családi állapotára is.

Az interneten hálaadás napján (azaz november 28-án) debütált rövidfilmet az Egyesült Államokban 2020. január 5-ig a mozikban is leadják a premierfilmek előtt, így E.T. visszakerülhet oda is, ahova igazán való, azaz a nagyvászonra. Sőt: a hírek szerint az eredeti filmet rendező Steven Spielberg a reklámot készítő stáb rendelkezésére állt a forgatás közben, és konzultánsként segítette őket, szóval lehet mondani, hogy valamennyire ő is részt vett a kreatív folyamatokban ezúttal is.

Az A Holiday Reunion címre hallgató hirdetést egyébként az Elveszett jelentés operatőreként ismert Lance Acord rendezte, aki korábban több videoklipet és reklámfilmet is dirigált már.

„A közönség mindent megkap, amit akar egy folytatástól,

csak azok nélkül a zavaró tényezők nélkül, amik lerombolnák az eredeti szépségét és azt a különleges helyet, amit az emberek szívében és elméjében elfoglal” – nyilatkozta az egykori és mostani főszereplő, Henry Thomas, aki a jelek szerint egy nagyjátékfilmes folytatást már nem tartana ennyire jó ötletnek.


(via Independent)