Chris Hemsworth-nek annyira tetszett a Vakációban viselt műpénisze, hogy hazavitte

Állítólag a kandallón tartja, Thor kalapácsa mellett. Tökös és bevállalós interjút készített a The Guardian Hollywood legprofibb álhancúrléc-készítőjével, az Oscar-díjas Matthew W. Mungle-vel.

Bizonyára a kedves olvasó is észrevette, hogy új szereplők tűntek fel az amerikai tévésorozatokban: a Pam & Tommy-ban Tommy Lee a saját hancúrlécével beszélget, az Eufória legújabb évadában pedig egy egész lőcslégió mered a gyanútlan nézőre.

Mi áll a képernyőn látható péniszek hirtelen megnövekedett száma mögött?

Kihez fordulnak a sztárok, ha egy intim tájékon hordott protézisre van szükségük? A The Guardian nemrégiben „igen speciális effektekre” szakosodott kellékessel interjúzott: az Oscar-díjas Matthew W. Mungle-vel, aki annak idején Johnny Depp sminkelésével kezdte a szakmát az Ollókezű Edward forgatásán, ma viszont már minden egyes hollywoodi műpéniszt úgy készít el, mint egy testre szabott, drága öltönyt. Az ő keze munkája volt lényegében minden valósághű, vagy épp ellenkezőleg, igen komikus pőre férfi nemi szerv Will Ferrell Tesó-Tusájától kezdve a Shameless - Szégyentelenekig, úgyhogy volt miről mesélnie.

Matthew W. Mungle a 84. Oscar-gálán a Beverly Hills-i Samuel Goldwyn Theaterben, 2012-ben (forrás: Valerie Macon/Getty Images)

 

Amikor kapok egy e-mailt vagy telefonhívást egy producertől vagy rendezőtől, hogy szükségük van egy péniszre, az első kérdéseim ezek: körülmetélt vagy nem, milyen hosszú és milyen vastag, mekkorák a herék, és milyen hosszú a szeméremszőrzet?

Persze nemcsak a nézők örülnek egy-egy jól sikerült, mutatós műpénisznek, de sokszor maguk a színészek is nagyon büszkék Mungle kamu himbilimbijeire. Pedig nem valami kényelmes viseletek: elöl a sztárok saját bőréhez van erősítve, de egy elasztikus, bőrszínű anyag a farpofáik között átvezetve a fenekük fölé ragasztott végével is rögzíti a műfalloszt, nehogy leessen, ha a színész izeg-mozog a jelenetben, mint egy kukac.

Chris Hemsworthnek is én készítettem a péniszét a Vakáció című filmben. Állítólag annyira büszke volt rá, hogy a kitette a kandallójára, Thor kalapácsa mellé.

De Mungle az ál-herezacskókról is  nagy örömmel mesélt, mert ezeknek az elkészítése szerinte nemcsak művészet, de vegytiszta kémia is egyben:

Rugalmas szilikonból olyan puhává vagy keménnyé formálhatod, amilyenné csak akarod. Egy kis Geppetto vagyok a műtermemben.

Mungle azt is felidézte, amikor a CSI: Helyszínelők tévésorozat stábjában dolgozott, nem sokkal a hírhedt incidens után, amikor tévénézők milliói láthatták Janet Jackson kivillanó mellét a 2004-es Super Bowl-on:

A CBS  minden alkalommal megjelent, amikor egy nő boncolását végezték a jelenetben, hogy el kell takarni a melleket. Nevetséges volt! Egy szívet kiszedhetsz, de a melleket nem láthatják.

És hogy mit hoz a jövő? Mungle-t egyelőre még nem kérték fel arra, hogy készítsen élethűen ejakuláló műpéniszt, mert ez azért elég nagy ugrás lenne, tekintve a meztelenséghez való, még mindig igen prűd hozzáállást (a dolog technikai kivitelezéséről nem is beszélve). A szakember szerint azonban a mai, megváltozott médiafogyasztási szokások miatt lényegében bármi lehetséges, a szórakoztatóiparban már rég nincsenek lehetetlen kérések:

A televíziózás jelenlegi állapotában nem vagyok benne biztos, hogy ezt megúsznánk. Azt sem gondoltam volna, hogy megérjük azt, hogy ennyi péniszt mutogatunk.

Való igaz, az elmúlt években teljesen elszabadultak a képernyőn a meztelen férfitestek.

Mondhatni: a pöcs lett az új csöcs!

Persze lehet, hogy ez csak egy kétségbe esett kísérlet, hogy a televíziózás végre felzárkózzon a színház sokkal kevésbé prűd világához, ahol már rég ledobták a gátlásokat. Vagy talán a férfi nemi szervek szemmel is jól a látható megszaporodása egyfajta bűnbánó produceri szándék arra nézvést, hogy a #meeto mozgalom térnyerése után ellensúlyozzák a tévéműsorokban és filmekben évek óta egyeduralkodónak számító, pőre női keblek látványát.

(via The Guardian)