A színész-rendező azt mondja, olyan, mintha Poirot a bajszában hordozná szupererejét.
A Gyilkosság az Orient expresszen legújabb feldolgozását Kenneth Branagh vitte vászonra, ő volt a film rendezője, főszereplője, de még filmzenét is írt hozzá. A magyar premier holnap lesz, de az eddig megjelent trailerekben és jelenetképekben már feltűnik a hatalmasra sikerült belga detektív arcszőrzete. Most Kenneth Barangh magyarázatot ad az óriásbajuszra.
„Minden, ami a bajusszal kapcsolatos – amit egyébként a csodálatos makeup artist, Carol Hemming tervezett, pontosan kiszámított. A bajusz végének pontosan ennyire kell lennie a fülcimpától, ennyire az álltól, és ilyen közel az orrhoz. Egy sor zsinór és vonalzó segítségével raktuk fel a bajszot az arcomra minden egyes nap, hogy minden olyan Poirot-san precíz legyen."
„Nagyon praktikusra csináltuk a bajszot” – mondja a filmes. „Mivel nagyon elfoglalt voltam, az egészet egy óra alatt kellett intéznünk.”
Branagh azt is elmondta, hogy nagyon megérte a bajuszba fektetett idő és energia, mivel ez is tükrözi a detektív finnyás, mindenáron a precizitásra törekvő jellemét.
„A bajusz felrakásának folyamata közben lényegültem át Poirot-vá. Azon voltunk, hogy olyan tökéletes és szimmetrikus legyen, ahogy ő is akarná. Mindenki olyan aprólékos lett, mint maga, Hercule. Valahogy a titok a bajuszban van, mert ha elkezdesz vele úgy foglalkozni, mint ő tette, valahogy minden kinyílik, és bejutsz Poirot világába. Mintha ez lenne a szuperereje!”