Tudtad, hogy Brad Pittnek van egy öccse?

És most forgattak vele egy, a Hetediket parodizáló reklámot/társadalmi célú hirdetést. Vajon ezúttal mi van a dobozban?

A színésznél három évvel fiatalabb Douglas Pitt egyrészt kicsit külsejében, másrészt abban hasonlít a sztárra, hogy szeret jótékonykodni: ő Tanzánia jószolgálati nagykövete, a WorldServe International nevű jótékonysági szervezet igazgatója, ezenkívül a rászoruló diákokat támogató Care to Learn alapítója is.

Most forgattak vele egy olyan kisfilmet, ami egyszerre reklámoz egy sörmárkát (a Missouri állambeli, springfieldi – itt nőttek fel a Pittek – Mother’s Brewing sörfőzde új termékét, a Doin’ Good narancsos búzasört) és buzdít adakozásra, hiszen a sör megvételével egyúttal a Care to Learnt is támogatják a vásárlók, mivel a bevétel egy része az alapítványnak megy.

A reklám/társadalmi célú hirdetés készítőit megihlette a hat üveg sört tartalmazó doboz és Brad Pitt híres filmjében, a Hetedikben látott doboz közti kapcsolat, ezért az egész videót a thriller híres zárójelenetére húzták fel, amelyben társa megpróbálja eltitkolni a főhős nyomozó elől, hogy „mi van a dobozban”.

A nyomozót ezúttal Brad Pitt helyett Doug Pitt játssza, és természetesen ő sem bírja ki, és belenéz a dobozba, és amit ott lát, az őt is teljesen kikészíti. Az alkotóknak pedig arra is volt egy jó ötletük, hogy mivel helyettesítsék a filmbeli pisztolyt a reklámfilmben. Nagyon vicces az egész, két percet mindenképpen érdemes rászánni.


(via Uproxx)