Elvégre karácsony van.
Lost in Space
A Netflix remake-elte a 60-as évek népszerű amerikai sci-fi sorozatát, és aki az 1998-as mozifilmváltozatra gondol, ne tegye. Az alapanyag jó: a Robinson család elkavarodik a világűrben, és izgalmas kalandokba keverednek, miközben próbálnak hazajutni. A modern feldolgozásban a szennyezett Földről indulnak gyarmatosítók egy távoli bolygóra, és a család egy idegen támadás során szakad el a többiektől. A sorozat a 90-es évek kalandos, feel good szériáit idézi hangulatban, de ezt ötvözi mindazzal, ami egy modern történethez szükséges, és igazi kis kinccsé válik. Rettenetesen izgalmas, pörgős a történet, remek karakterekkel, a gyerekszereplők nem idegesítőek, és az epizódonkénti kalandok mellett lassacskán egy nagyobb sztori is kirajzolódni látszik, olyan titkokkal, amelyeknek nagyon várjuk a megfejtését az utolsó, harmadik évadban. (Netflix)
The End Of The F***ing World
A cím esetleg valami cinikus, depressziós nyűglődést sejtethet, pedig az utóbbi évek egyik legjobb sorozatáról szól. Egy, a világból kiábrándult kamaszlány és egy magát leendő sorozatgyilkosnak képzelő srác különös road movie-ja, fantasztikus karakterekkel, őszinte érzelmekkel és hatalmas szívvel. Magányról, szerelemről, megértésről, a másik és önmagad elfogadásáról mesél a sorozat, iszonyat jó zenékkel és karakterekkel. Egyszerre vidám és szomorú, átmossa az ember lelkét. A második évad talán egy picivel gyengébb az elsőnél, de még mindig csodálatos. (Netflix)
After Life – Mögöttem az élet
Ricky Gervais szereti elérni, hogy a nézők igencsak kellemetlenül feszengjenek egy-egy sorozatát nézve. A hivatal,a Futottak még és a Life's too short mind-mind erre épültek, és noha azokban is voltak jócskán érzelmes pillanatok, úgy tűnik, Gervais idővel egyre romantikusabb figurává vált. Az After Life-ban egy unalmas kisvároska újságíróját alakítja, aki igazi hírek híján a legbénább témákról kényszerül tudósítani. Felesége nemrégiben halt meg rákban, és a férfi gyászában meggyűlölte az egész világot, sajnáltatja magát, rendre öngyilkos akar lenni. Nyomasztó felütés, de hősünknek lassacskán muszáj ráébrednie, hogy az élet szép. Persze nem kell félni, nem torkollik nyáltengerbe a történet, mégiscsak Gervaisról van szó. (Netflix)
Jurassic World: Krétakori tábor
A béna Jurassic World eseményei közben játszódik ez az animációs sorozat. Hat gyerek lehetőséget kap, hogy néhány napig a Jurassic Parkban táborozhasson, az igazi tábor afféle demójában. A filmből már ismerjük, hogy szépen elszabadul a pokol, és a kezdetben a saját mindenlébenkanálságukkal veszedelmekbe keveredő gyerekeknek hamarosan már az életükért kell menekülniük, hiszen a szigeten dinoszauruszok randalíroznak mindenfelé. Ugyan tele van a sorozat eget verő következetlenségekkel, de ha szemet hunyunk fölöttük, egy bitang izgalmas kalandot élvezhetünk, és még a kezdetben tipikusnak tűnő karaktereket is sikerül megszeretni, mert remekül árnyalják őket. (Netflix)
Jobb idők
Pamela Adlont a Kaliforgiában ismerhettük meg, később többször is láthattuk Louis C.K. oldalán a Louie-ban. C.K. a kulisszák mögött közreműködött Adlon saját sorozatában is; eléggé hasonló az olykor közönséges, netán polgárpukkasztó, máskor érzelmes, vagy a Gervais-féle kellemetlen humora. Adlon egy színésznőt játszik (nagyjából saját magát), aki egyedül neveli három lányát, és a sorozat bemutatja, hogy ez mennyi nyűggel és idegeskedéssel jár, ugyanakkor mégis csak milyen csodálatos ez a családnak nevezett valami, még ha olykor legszívesebben megfojtanák egymást egy kanál vízben. A Jobb idők kiszámíthatatlan érzelmi hullámvasút: nagyon vicces, helyenként nyomasztó, rendre katarzist okoz, máskor meg pofán vág egy vasrúddal. (HBO GO)