A kannibálszerep miatt szakított Martha Stewart Anthony Hopkinsszal

Csak rövid ideig randiztak, mert a médiaszemélyiség-üzletasszony egyszerűen nem tudott elvonatkoztatni Hannibal Lectertől.

„Jártam Sir Anthony Hopkinsszal, de szakítottam vele, mert

nem tudtam másra gondolni, csak arra, hogy ő Hannibal Lecter”

– árulta el Stewart Ellen DeGeneres talkshow-jában. „Van egy nagy, félelmetes házam Maine-ben, ahova egy egyhektáros erdőn át vezet az út, és egyszerűen elképzelni sem tudtam, hogy odavigyem Anthony Hopkinst. Nem ment, mert csak arra tudtam gondolni, ahogy eszi a… hát tudod” – tette hozzá.

Mindez a The Ellen DeGeneres Show Two Truths and a Lie nevű szegmensében hangzott el, amelyben az a játék lényege, hogy a vendég felolvas magáról három-három állítást,

amelyek közül kettő igaz, egy viszont hazugság, DeGeneresnek pedig ki kell találnia, melyik tény hamis.


Mivel az üzletasszony érvelése jókora baromság, a műsorvezető nem túl meglepő módon azt tippelte, hogy a másik két érdekesség (hogy nagyon megbánta, amiért nemet mondott a Saturday Night Live-nak, amikor felkérték házigazdának, illetve hogy van egy tetoválása a lábán, ami Crème Brûlée nevű kutyusát ábrázolja) az igaz.

Mint kiderült, a tetkós állítás volt hazugság, mivel Martha Stewart sosem tetováltatná magát – ezzel szemben bármikor kidob egy színészt, csak mert az eljátszott egy szerepet. Érthető. A beszélgetés során egyébként nem pontosították, mikor hozta a médiaszemélyiség ezt a bölcs döntést, de mivel Stewart 1990-ben vált el az első férjétől, A bárányok hallgatnak pedig (amelyben Hopkins Hannibal Lectert alakította) 1991-ben jött ki, valamikor a kilencvenes évek elején-közepén történhetett.


(via Uproxx)

 

Beköltözött a magas kultúra a SZESSÖN próbatermébe. Nyáry Krisztián író, irodalomtörténész mesélt a zenélés és az írás kapcsolatáról, hogy például Tinódi Lantos Sebestyén volt az első magyar slammer. Végül megpróbálkozott minden idők egyik legvitatottabb dobosának dobtémájával is.