A Pop-Up Store idén egy különleges elemmel, egy designer aukcióval is bővül, ahol 23 kiemelt luxus ruhára és kiegészítőre lehet majd licitálni a jó ügy érdekében. Az aukció október 5-én 08:00-kor, az UNICEF Magyarország Facebook oldalán veszi kezdetét, a kiemelt – többek között Dior, Burberry, Daalarna és ÁERON – darabokra pedig október 6-ig lesz lehetőség ajánlatot tenni. Az aukciót 18:00-kor a gardróbvásár háziasszonyai, az elismert topmodell és UNICEF bajnok, Mihalik Enikő, valamint a hazai reklámszakma kiemelkedő alakja, az ACG ügyvezetője és az UNICEF Magyarország kuratóriumi tagja, Blaskó Nikolett zárja majd az UNICEF Pop-Up Store Instagram oldalán, egy élő videóval. Az aukció darabjait a legtöbbet licitálók október 9-én vagy az általuk bejelentkezett időpontban, a Pop-Up Store nyitvatartási ideje alatt vehetik majd át.
Nem ez lesz azonban az egyetlen újdonság az idei Pop-Up Store-nál, hiszen a tavalyitól eltérően most a – vadonatúj és kiváló állapotú használt – női ruhák mellett férfi és gyerek darabokkal is várják október 9-től a látogatókat a H&M belvárosi bemutatótermében. A kínálatban ráadásul rengeteg magyar tervezői darabbal találkozhatunk majd, hiszen már több mint 60 hazai designer járult hozzá ruháival és kiegészítőivel a jótékonysági akcióhoz, amelyhez hazai hírességek és ismert üzletasszonyok is csatlakoztak ruha felajánlásaikkal.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, a vásárlásokra pedig különböző idősávokban, lázmérést és kézfertőtlenítést követően lesz lehetőség. A maszk használata a Showroomban és a sorban állásnál is kötelező.
Az exkluzív árverés az alábbi linkre kattintva elérhető október 5. és 6. között: