Km.: Bede Sári, Bognár Szilvia, Korzenszky Klára, Lovász Irén, Magyar Bori, Szalóki Ági (ének), Pál András (próza), Kuczera Barbara (hegedű), Krulik Zoltán (ének, gitár), Boros Attila (basszusgitár), Eredics Dávid (klarinét, kaval, szaxofon), Juhász Endre (oboa, duduk), Mizsei Zoltán (ének, zongora), Keönch László (ének, torokének, dob, cajon, udu, derbuka); Cziglényi Boglárka (dramaturg), Krulik Zoltán (koncepció)
A Makám együttes három évtizedes története az állandó megújulás jegyében telt. Dalaikban különböző etnikumok népzenéjéből, valamint a kortárs zene és a jazz elemeiből számtalan kombinációt alkotva hoztak létre harmonikus egységet, melyben tradíció és modernitás, Kelet és Nyugat, kollektív és individuális egymást feltételező módon jelenhetett meg. Lemezeiken, koncertjeiken olyan kiváló énekes szólisták működtek közre, mint Lovász Irén, Palya Bea, Szalóki Ági, Bognár Szilvia, Herczku Ágnes vagy Lázár Erika.
A Krulik Zoltán alapította együttes estjén dalok, prózai szövegek és versek révén rajzolódik ki egy történet, mely valamikor a 20. század ötvenes éveiben kezdődött, de átnyúlt a 21. századba is. Egy Galla nevű dunántúli faluból indulunk, majd Tatabánya és Pannonhalma érintésével eljutunk Budapestre, a Makám-kaland fordulataira pedig a Párizs és Delhi, Krakkó és Split közti területeken kerül sor.
Krulik az elmúlt három és fél évtizedben született személyes töltetű dalokból, Az utolsó papírrepülő című prózakötetből és a Legolcsóbb mozi című verseskötet önéletrajzi ihletésű írásaiból válogatva állította össze a különleges koncert programját.