ivan37 2015 jún. 07. - 18:44:12
(4/4)
Egy a kuruckorban játszódó daljátékot-ami annak idején hatalmas sikerrel ment- mai, kicsinyes vitákkal tele tûzdelt keretjátékkal felvizezni, folyton megszakítani, több mint hiba, egyenesen baklövés, illúzió rombolás, nem is beszélve arról, hogy még az Európai Unió kiküldöttje/!/ is megjelenik a darabban és lelkendezik, bár láthatóan semmit nem ért a látottakból-mindez szánalmasan rossz ötlet, nem idevaló.

Engem fõként az zavart, hogy az ember nem tudja beleélni magát a cselekménybe, mert a történetet mindig megzavarja a keretjáték, a nézõt pedig ezzel kizökkenti az élvezetbõl.

Külön-külön jók a szereplõk, mindenki hozza a maga megszokott formáját /Lehoczky Zsuzsa, Kállai Bori, Faragó András, Szabó P. Szilveszter, Oszvald Marika és mások/, kiválóak, bravúrosak a táncosok, együtt mégis az volt a benyomásom, hogy valami hiányzik az egész darabból, valami, ami összekötné az egészet és elfogadhatóvá tenné.

KERO, a darab rendezõje-a színház egykori igazgatója- valami bombasztikusat akart alkotni, egybefûzni a kuruckort, meg a mát, meg az EU-t is, ám ez szerintem nem sikerült. Nagyon nem.

Farkas Ferenc kellemes, hangulatos dalait-több évtized távlatából is- jó volt újra hallani, mert szemet-fület gyönyörködtetõ..
10/10
Nika65 2015 ápr. 30. - 17:59:03 10/10
(3/4)
Szerintem csodálatos elõadás volt,csodálatos szereplõkkel.Nagyon tetszett a darab.Jó volt a keretjáték.Mindenkinek csak ajánlani tudom hogy nézze meg.
9/10
nofi 2015 ápr. 26. - 15:05:19 9/10
(2/4)
A darab jó, a kerettörténet kell, hogy a poroskás darab életre kelljen. A jelmezek csodaszépek, a díszlet ötletes, a színészek mind a helyükön vannak.
2/10
bedivere 2015 ápr. 25. - 23:24:39 2/10
(1/4)
Nagyon kedvelem ezt a darabot, de ez az elõadása borzalmas volt. Mintha Kerényi akart volna egy Mohácsi-rendezést csinálni - de neki nem sikerült. Van egy operettszerû daljáték, ám az átlag ötpercenként megszakad, hogy arról legyen szó, egy kitalált társulat miként szenved a darab elõadásával. Melyik primadonna kit fúr, a rendezõ kit akar lefektetni, és megkapják-e az EU-támogatást az all inclusive brüsszeli turnéval. Ha valami megöl egy operettet, az ez. Hogy Szabó P. Szilveszter direkt elfelejti az áriáját, hogy leállítják a táncszámot, átírják a dialógusokat és zeneszámokat. Kerényi Csárdáskirálynõ-rendezésében is volt hasonló kikacsintás - hát itt már szinte csak az maradt, rángássá fokozva. Csinálhattak volna egy álomvilágba röpítõ klasszikus operettet, esetleg pár mának szóló kiszólással, de nem. Vagy csinálhattak volna egy ötletgazdagabb elõadást: de ahhoz tényleg Mohácsi vagy Pintér Béla kellett volna. Lett egy lapos elõadás, és egy csalódott, szünetben megcsappant közönség.
Kár a lehetõségért. Inkább nézzük meg még egyszer a Keleti-féle filmet, és hallgassuk az 50-es lemezfelvételt.