hubaúr okt. 16. 11:15:03
(9/9)
Tessék mondani, ebben is van pucér seggű színész, akin a megadott jelre a közönségnek nevetni kell? Vagyis a Sas-kabaré színvonaltól többet remélhetünk?
9/10
kecsup máj. 14. 12:07:24 9/10
(8/9)
Aki szereti a pintér bélást stílust, az élvezni fogja. :)
1/10
fghjk máj. 07. 18:25:56 1/10
(7/9)
Összedobált értelmezhetetlen mindenféle. Senkinek nem ajánlom akit nem tölt fel a gyűlölködő kormányellenesség (2024). Értelmezhető mondanivalója illetve története nincsen. Humort, sőt jó humort tartalmaz, de csak szorványosan, így nem értékelhető.
Polgárpukkasztásnak gyenge, művészi értéket nem találtam benne. Ezen darab és egy "klasszik" darab közti különbséget úgy tudnám megfogalmazni mintha a művész filmek közé beraknának egy pornófilmet ami persze sokaknak tetszik, lehet nekem is tetszene, csak nem mindegy hogy valami mitől lesz sikeres. De ez sikeres darab? Hiszen a királyon nincs ruha...
2/10
Benedeck máj. 03. 00:15:42 2/10
(6/9)
Pintér Bélában számomra az volt az érdekes, hogy eddigi darabjai nagy részében véleményem szerint nagyon ügyesen egyensúlyozott azon a keskeny mezsgyén, ami a humort elválasztja a ripacsságtól, a hatáskeltést a vásári harsányságtól, a mindenkiben ott lapuló ösztönöket a közönségességtől. Sajnos a Réka és az Oltatlanok nem tartozik ide, nekem az első 20 perc után unalmas lett (hiába voltak benne működő poénok meg minden), utána kínossá vált de még lehetett volna belőle valami, aztán 60 perc után már szinte csak a végét vártam bízva abban, hogy azért valahova csak kifut minden, az utolsó 15 perc meg maga volt a kénköves pokol - de nem azért, mert a magyar valóság ütött pofán vagy nagy ráismerésem lett volna, vagy bármiféle élménymorzsa... hanem azért, mert egy öncélú, zavaróan semmitmondó és hangos káosz lett minden, ami - mivel dramaturgiailag szerintem egyáltalán nem volt kicsit sem helyén semmi - leginkább totál értelmetlen és ostoba hatásvadászatként írta be magát agyam csalódott zugába, a kínos és erőltetett diákszínjátszós élményeim mögé.
7/10
tesz-vesz jan. 10. 10:11:47 7/10
(5/9)
még mindig benne van a fejemben az a rész a darabból, amikor Szűz Máriának hiszi a jelenést, a lepel alatt, ez tipikus ókortól létező színházi elem, amiért a színháznak létjogosultsága van. szerintem ez zseniális volt.
7/10
tesz-vesz jan. 05. 20:52:36 7/10
(4/9)
Üdítő Gálvölgyit látni ebben a szerepben, a darab első fele szórakoztató, és a második felében is vannak jó poénok, a legvége kicsit sokkoló, de jól hozzák a színészek.
7/10
tesz-vesz jan. 05. 20:44:04 7/10
(3/9)
Dr. Pócs Alfréd önmagát szkítának valló ortopéd orvos, a Magyar Orvosi Kamara (MOK) Heves megyei szervezetének volt elnöke, az Egri Városvédők Egyesülete önkormányzati képviselője, az „Orvosok és Egészségügyi Dolgozók a Tisztánlátásért” nevű, koronavírussal kapcsolatban több helyen is a tudományos állásponttal szembemenő csoport egyik vezető tagja, aktivista. Országos ismertségre a Covid19-világjárvány idején, a járvány elleni intézkedéseket kritizáló kijelentéseivel tett szert, amelyek a MOK álláspontjával ellentétesek. Tevékenységét és nyilatkozatait tudományos körökben áltudományosnak tekintik, ezért a Szkeptikus Társaság 2021. április 23-án neki és 3 társának adományozta a Laposföld-díjat.

2020. október 31-ig a Bugát Pál Kórházban dolgozott Gyöngyösön, ahol a vele kötött vállalkozási szerződést felmondták, miután rendelései során megtagadta a védőmaszkok viseletét, ezzel veszélyeztetve a betegek és a kórház dolgozóinak egészségét.

2020 december elején indítványt fogalmazott meg az egri közgyűlés felé, melyben arra kérte a döntéshozókat, ne engedélyezzék 5G-tornyok telepítését a városba, mert állítása szerint azok károsak az egészségre. A kérvényét elutasították.

Több társával együtt (pl. Gődény György, Lenkei Gábor és Tamasi József) az „Orvosok és Egészségügyi Dolgozók a Tisztánlátásért” nevű csoport vezető személyiségei közé tartozik. Tevékenységei és kijelentései miatt a Magyar Orvosi Kamara elhatárolódott tőle, mivel véleményük szerint azok a járványkezelés hatékonyságát veszélyeztetik. Mivel kijelentéseit nem magánemberként, hanem tisztségviselőként fogalmazta meg, a Kamara etikai bejelentést tett ellene. A Kamara vezetősége szerint Pócs Alfréd Covid19-pandémiával kapcsolatos megnyilvánulásainak igen jelentős része tudományosan megalapozatlan, félrevezető és hamis. Mint írták, a vitának van helye, azonban azt a tudomány keretein belül kell lebonyolítani, és nem vezethet a köz megtévesztéséhez
10/10
furacs 2023 nov. 05. - 14:23:30 10/10
(2/9)
Zseniális!!!
Gálvölgyi versmondásai/parafrázisai, a fájdalmas szóviccek, szóferdítések, az egésznek az aktualitása (tényleg MOST érdemes megnézni, mihamarabb!!!!!), a hazai és nemzetközi viszonyokra való reflektálás, a covid lereagálása, az összeesküvéselméletek mind-mind benne sűrűsödnek. Ez utóbbi nem lenne annyira fájdalmas, ha tényleg nem lett volna ezzel tele az életünk az utóbbi pár évben, még a saját családunk körében is rendszeres témaként. A dalok közt szerepel egy gyászének, ami szerintem olyan szép, hogy a darabon kívül is érdemes lenne megjelentetni. Engem megérintett. Nem lehetne a Pintér művek zenei betéteiből egy válogatáslemezt összeállítani?

Érdemes tudni, hogy gyakorlatilag Az Imádkozó folytatása, a díszlet és a szereplők is visszaköszönnek onnan. Ennek ellenére szerintem önállóan is érthető, ha valaki nem látta volna az előzményt. Nekem az Imádkozó pont nem annyira jött be, de ezért a darabért most nagyon lelkesedek, számomra mindenképp az újranézős kategória.
10/10
ebinor 2023 szept. 09. - 22:28:22 10/10
(1/9)
Bár a "Réka és az Oltatlanok" darab kifejezett kérése, hogy a néző menjen haza és "soha senkinek ne beszéljen arról, amit látott", nehéz megállni a hozzászólás írását, mert Pintér Béla szintet lépett a kortárs magyar társadalom- és politikakritika területén. Nem kell többé találgatni a melyik valós politikai szereplőkre utalnak a jelenetek, mint a "Marshal Fifty-Six"-ben, hiszen jónéhányan név szerint is meg lesznek említve és persze... de erről tényleg nem beszélhetek soha senkinek. Viszont, aki teheti, menjen el és nézze meg saját szemével ezt a botránydarabot, addig amíg még megteheti, hogy azután ő se beszéljen arról, amit látott.