4/10
idõjós1010 2013 aug. 16. - 21:16:54 4/10
(3/3)
No ha legalább poénos lenne.... de nem az. Egyszer próbálkoztak ebbe a mûsorba valami poénos reklámmal, de az sem volt valami humoros. Talán emlékszel rá mikor azt találták ki hogy a szervizeseknek telefonáló hölgy két mondat között egy bowling golyót gurított neki a wc csészének. Volt egy alternatív ötletük is mellé, ami még kevésbé volt kreatív, viszont bukták mindkettõt. Ugyanebben a részben volt amikor napokig gondolkozott az egész reklámcsapat egyetlen szón, ami szerintük legjobban kifejezi a megbízójuk profiljának lényegét, aztán egy próbaprezentáción elõálltak a "közvetítés" szóval, ami egyáltalán nem tetszett a cég embereinek, szóval mehetett újra az agyalás valami máson.
Tomonas-23 2013 aug. 16. - 20:20:37 Előzmény idõjós1010
(2/3)
"Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak"
hát igen....de az a röhej, hogy pont ezzel lett reális a mûsor. A mai reklámok nagy többségénél is százszor ellõtt poénokat nyomatnak újra pár apró változtatással, vagy van valami eszeveszett baromság, ami inkább kínos.
4/10
idõjós1010 2013 aug. 11. - 11:15:45 4/10
(1/3)
Eddig nem egészen két részt láttam a mûsorból, de szerintem semmi értelme a mûsornak ebben a formában. Két reklámcég ül a pályázaton két hétig és eszeveszettül, olykor éjszakába nyúlóan agyalnak a nagy ötleten, ami volt már hogy kimerült pár szlogenmondatban, vagy szemeteskukákba tûzött reklámtáblákban, melyekrõl fotó készült, aztán csõ.
Van pedig néhány valóban nagyon ötletes reklám a világon. Én arra gondoltam hogy hasonlóan zseniális ötletek születnek majd a pályázatokra, de nagyon nem így lett. Óriási csalódás a mûsor. Gyakorlatilag egy kész vicc az egész !! Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak.