A sorozat minden epizódjában két csapat száll harcba egy megrendelésért, amelyet egy termékre, vagy szolgáltatásra írt ki egy ismert cég, és mindössze egy hetet kap felkészülni a prezentációra. Ezt a folyamatot (amíg mindenki töri a fejét, alkot, gyárt, majd pedig megpróbálja az ötletét eladni) nevezik angolul "pitch"-nek, vagy "pitching"-nek, magyarul talán tenderezésnek. A sorozatban igazi termékek, igazi cégek, igazi ügynökségek szerepelnek, mi pedig bepillanthatunk a színfalak mögé és szemtanúi lehetünk a folyamatnak meg a versenynek egyaránt. Izgalomban, feszültségben ebben a sorozatban nem lesz hiány, hiszen az óra ketyeg, a kreatív agyak dolgoznak, a győztes pedig mindent visz.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
4/10
idõjós1010
2013 aug. 16. - 21:16:54
4/10
No ha legalább poénos lenne.... de nem az. Egyszer próbálkoztak ebbe a mûsorba valami poénos reklámmal, de az sem volt valami humoros. Talán emlékszel rá mikor azt találták ki hogy a szervizeseknek telefonáló hölgy két mondat között egy bowling golyót gurított neki a wc csészének. Volt egy alternatív ötletük is mellé, ami még kevésbé volt kreatív, viszont bukták mindkettõt. Ugyanebben a részben volt amikor napokig gondolkozott az egész reklámcsapat egyetlen szón, ami szerintük legjobban kifejezi a megbízójuk profiljának lényegét, aztán egy próbaprezentáción elõálltak a "közvetítés" szóval, ami egyáltalán nem tetszett a cég embereinek, szóval mehetett újra az agyalás valami máson.
"Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak"
hát igen....de az a röhej, hogy pont ezzel lett reális a mûsor. A mai reklámok nagy többségénél is százszor ellõtt poénokat nyomatnak újra pár apró változtatással, vagy van valami eszeveszett baromság, ami inkább kínos.
Eddig nem egészen két részt láttam a mûsorból, de szerintem semmi értelme a mûsornak ebben a formában. Két reklámcég ül a pályázaton két hétig és eszeveszettül, olykor éjszakába nyúlóan agyalnak a nagy ötleten, ami volt már hogy kimerült pár szlogenmondatban, vagy szemeteskukákba tûzött reklámtáblákban, melyekrõl fotó készült, aztán csõ.
Van pedig néhány valóban nagyon ötletes reklám a világon. Én arra gondoltam hogy hasonlóan zseniális ötletek születnek majd a pályázatokra, de nagyon nem így lett. Óriási csalódás a mûsor. Gyakorlatilag egy kész vicc az egész !! Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások