Reklámpárbaj

Bakancslistához adom
The Pitch
dokumentumfilm sorozat

Értékelés:

9 szavazatból
Szerinted?

A sorozat minden epizódjában két csapat száll harcba egy megrendelésért, amelyet egy termékre, vagy szolgáltatásra írt ki egy ismert cég, és mindössze egy hetet kap felkészülni a prezentációra. Ezt a folyamatot (amíg mindenki töri a fejét, alkot, gyárt, majd pedig megpróbálja az ötletét eladni) nevezik angolul "pitch"-nek, vagy "pitching"-nek, magyarul talán tenderezésnek. A sorozatban igazi termékek, igazi cégek, igazi ügynökségek szerepelnek, mi pedig bepillanthatunk a színfalak mögé és szemtanúi lehetünk a folyamatnak meg a versenynek egyaránt. Izgalomban, feszültségben ebben a sorozatban nem lesz hiány, hiszen az óra ketyeg, a kreatív agyak dolgoznak, a győztes pedig mindent visz.

Évadok:

Hozzászólások

Szerinted?
4/10
idõjós1010 2013 aug. 16. - 21:16:54 4/10
No ha legalább poénos lenne.... de nem az. Egyszer próbálkoztak ebbe a mûsorba valami poénos reklámmal, de az sem volt valami humoros. Talán emlékszel rá mikor azt találták ki hogy a szervizeseknek telefonáló hölgy két mondat között egy bowling golyót gurított neki a wc csészének. Volt egy alternatív ötletük is mellé, ami még kevésbé volt kreatív, viszont bukták mindkettõt. Ugyanebben a részben volt amikor napokig gondolkozott az egész reklámcsapat egyetlen szón, ami szerintük legjobban kifejezi a megbízójuk profiljának lényegét, aztán egy próbaprezentáción elõálltak a "közvetítés" szóval, ami egyáltalán nem tetszett a cég embereinek, szóval mehetett újra az agyalás valami máson.
Tomonas-23 2013 aug. 16. - 20:20:37 Előzmény idõjós1010
"Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak"
hát igen....de az a röhej, hogy pont ezzel lett reális a mûsor. A mai reklámok nagy többségénél is százszor ellõtt poénokat nyomatnak újra pár apró változtatással, vagy van valami eszeveszett baromság, ami inkább kínos.
4/10
idõjós1010 2013 aug. 11. - 11:15:45 4/10
Eddig nem egészen két részt láttam a mûsorból, de szerintem semmi értelme a mûsornak ebben a formában. Két reklámcég ül a pályázaton két hétig és eszeveszettül, olykor éjszakába nyúlóan agyalnak a nagy ötleten, ami volt már hogy kimerült pár szlogenmondatban, vagy szemeteskukákba tûzött reklámtáblákban, melyekrõl fotó készült, aztán csõ.
Van pedig néhány valóban nagyon ötletes reklám a világon. Én arra gondoltam hogy hasonlóan zseniális ötletek születnek majd a pályázatokra, de nagyon nem így lett. Óriási csalódás a mûsor. Gyakorlatilag egy kész vicc az egész !! Ötlettelen emberek tömkelege dolgozik valami rém egyszerû, közhelyes szlogenen amin milliókat kaszálnak.