2/10
Sweet-But-Psycho nov. 27. 17:24:30 2/10
(8/8)
Súlyos társadalomkritikának álcázott, provokatívnak szánt, olcsó, hatásvadász jellege miatt elismerésre méltatlan öncélú és primitív ömlengés, amely filmként teljességgel értelmezhetetlen.
10/10
tóthlászló 2022 okt. 09. - 20:41:05 10/10
(7/8)
Fantasztikusan magával ragadó, röhögtető s rémítő látlelet az emberi bornírtságról, sőt, az emberiség bornírtságáról. A 3. részben tobzódik a fidesz-propaganda, azt tanúsítva, hogy máshol (most épp Romániában) ugyanolyan tragikus a közgondolkodás, mint kis hazánkban.
10/10
r.i.p.ityom 2022 szept. 05. - 17:09:27 10/10
(6/8)
évek óta az egyik legeredetibb, amit láttam..akár Budapesten is játszódhatott volna, végig azt éreztem. ahogy a főhősnő átvág az utcákon, mindenki paraszt, ideges, zárkózott, stresszel, óriásplakátokon a múlt és a jelen összekeveredik valami kibogozhatatlan masszává, mint az emberek fejében. három fejezetre osztották a filmet, amik lazábban és szorosabban kapcsolódnak egymáshoz. Nekem nagyon tetszett a diafilm szerű második rész, és rengeteg aktuális és fontos témáról ébreszt a film gondolatot,(néha érdemes megállítani és elmosolyodni vagy merengeni, tökjó) és míg a legtöbb esetben marhaság a dráma és vigjáték megjelölés egyszerre, itt remekül működik...zseniálisan adagolja a gondolkodnivalót. a díjra amit nyert mellesleg nem tartott igényt, azt mondta bohóckodás a kosztümös jelmezes filmfesztivál, magának a filmnek sokkal fontosabb küldetése van úgy általában. és nem a bevezetés tárgyalás befejezésre gondolok, hanem arra, hogy inspiráljon, és gondolkodásra sarkalljon, strukturát és formát akár újszerűen értelmezve. akinek beakad az agya ha nem rágják a szájába hogy miért pont így fűzte össze valaki a munkáját,(mer mások nem így szokták úristen) az valszeg csalódott lesz, de akit érdekel az egyén, a társadalom és az állam kapcsolata, története, és akinek jó szeme van a részletkekhez, azok tobzódnak majd ebben a filmben.
8/10
Böhöm 2022 júl. 24. - 07:57:32 8/10
(5/8)
Ez egy képekkel kísért szatirikus jegyzet a mai társadalmi értékrendekről. Filmélményre számítóknak nem, vagy csak extrém nyitottsággal ajánlott. Viszont mint képes jegyzet, szerintem nagyon sűrű, tömény, de alaposan kidolgozott munka.
Értékelni nehéz, mert filmként nem nagyon lehet szerintem. Mégis, mint kulturális, elgondolkodtató élmény, szerintem érdemes rászentelni az időt, ha végig tud aktívan figyelni az ember.
1/10
nagysanyi100 2022 júl. 11. - 23:20:45 1/10
(4/8)
Egy rakás szar.
5/10
Ernie01 2022 jún. 06. - 10:51:54 5/10
(3/8)
Azért kiírhatták volna hogy cenzúrázott filmet kapunk, valahogy úgy mint a hetvenes években. Igaz akkor sem írták ki külön. Minden cenzúrázott volt, azt annyi.
4/10
The Cortez 2022 ápr. 19. - 22:17:47 4/10 Előzmény The Cortez
(2/8)
Javított verzió:

Koprodukcióban készült kísérleti cucc Romániából, amely még a berlini Arany Macit is elvitte. A film a nyitójelenetben rögtön a dolgok közepébe vág: egy látványos, perverz, de groteszk amatőr baszásvideót nyom a néző arcába. Ezután beindul a fejezetekre bontott, jóval unalmasabb cselekmény.
Az elsőben hosszúra nyújtott bukaresti életképeket láthatunk, miközben a rendező bemutatja ”korának társadalmát”, az operatőr pedig sokáig elidőz az épületeken, a reklámplakátokon, na meg persze a faszos szobrokon. A második egy képekkel, videókkal, archív felvételekkel elmesélt, teljesen Godard-szintű történelmi, politikai, szociológiai és filozófiai agymenés. A harmadik felvonás egy abszurd sitcom, ami után alternatív befejezések következnek.
A koronavírus idején játszódó, társadalom- valamint rendszerkritikus alkotás a képmutatást igyekszik bemutatni a maga elvont módján. Sok zsidózás-cigányozás + egyetlen sorosozás hallható benne. A lezárás erősen betegre sikeredett. Minden igyekezete ellenére, a mozi rohadtul fárasztó szórakozást nyújt.
4/10
The Cortez 2022 márc. 28. - 23:25:07 4/10
(1/8)
Koprodukcióban készült kísérleti cucc Riomániából, amely még a berlini Arany Macit is elvitte. A film a nyitójelenetben rögtön a dolgok közepébe vág: egy látványos, de groteszk amatőr baszásvideót nyom a néző arcába. Ezután beindul a fejezetekre bontott, jóval unalmasabb cselekmény.
Az elsőben hosszúra nyújtott bukaresti életképeket láthatunk, miközben a rendező bemutatja ”korának társadalmát”, az operatőr pedig sokáig elidőz az épületeken, a reklámplakátokon, na meg persze a faszos szobrokon. A második egy képekkel, videókkal, archív felvételekkel elmesélt, teljesen Godard-szintű történelmi, politikai, szociológiai és filozófiai agymenés. A harmadik felvonás egy abszurd sitcom, ami után alternatív befejezések következnek.
A társadalom- valamint rendszerkritikus alkotás a képmutatást igyekszik bemutatni a maga elvont módján. Sok zsidózás-cigányozás + egyetlen sorosozás hallható benne. A lezárás erősen betegre sikeredett. Minden igyekezete ellenére, a mozi rohadtul fárasztó szórakozást nyújt.