Jól áll az egykori James Bondnak a bankrabló após szerepe, de ez édeskevés egy emlékezetes vígjátékhoz.
Clive Owen már a 2006-os A belső ember legelején megígéri, hogy végrehajtja a tökéletes bankrablást, és így is tesz, még akkor is ha Denzel Washington rendőrként majdnem olyan okos, mint ő!
Ez annak is be fog jönni, akit általában hidegen hagynak az autós üldözős filmek, mert a tejfeles képű gengsztersofőr zenéje legalább annyira szól a zenéről, mint a száguldásról vagy a bankrablásról.
És nem azért, mert horrorfilmben játszik vagy plüssmacikra vadászik, mint az első Paddington filmben, hanem mert olyan lerobbant és olyan elátkozott alkoholista zsaruként a Destroyer című thrillerben.
Banki melói, például, mert nem csak Guy Ritchie-vel dolgozott olyasmin, amit érdemes később is újranézni, és ez a sztori ráadásul meg is történt a valóságban, csak még ennél is durvább volt.
A héten a mozikba kerülő Hurrikán meló szolgáltatta az ürügyet ahhoz, hogy összeszedjük a filmtörténet legfifikásabb bankrablásait. Amikben persze nem mindig pont bankot rabolnak ki.