A nagy név, az eredeti történet vagy a patinás irodalmi háttér sem mindig garancia a sikerre, ahogy ezek a tavaly bemutatott filmek is példázzák.
Luca Guadagnino rendező hiába hozott össze két csodálatos alkotást, úgy tűnik, idén esélye sincs az arany szobrocskára.
Tom Hanks, Nicole Kidman, Daniel Craig, Cicciolina vagy Clint Eastwood neve sem volt elég ahhoz, hogy megvegye valamelyik forgalmazó ezeket a produkciókat.
A Velencei Filmfesztivál idén a Variety szerint „az utóbbi idők egyik legfajsúlyosabb” filmes kínálatával vitt be gyomrost a kritikusoknak, szóval érdemes lesz felírnunk az ott debütáló mozik premierdátumait a naptárunkba. Ami pedig különösen érdekes: holott az elmúlt években a nézők kedve érezhetően elment a filmes szexjelenetektől, az idei kínálat mintha szándékosan akarna sokkolni a rengeteg merész, intim jelenettel. Talán erre van szükségünk, hogy ismét megkedveljük az erotikát a filmekben?
Legújabb filmjét, a Queer című erotikus drámát a Velencei Filmfesztiválon mutatták be, ahol újságírói kérdésekre is válaszolt.
Ez az a Kim Cattrall főszereplésével készült széria, amit a Netflix trollkodásból szándékosan egyszerre indít az És egyszer csak...-kal, Cattrall ősellenségének, Sarah Jessica Parkernek a sorozatával.
A Cukorfalat, a Juno, a Hajrá Bliss!, az Eredet és Az Esernyő Akadémia című netflixes sorozat sztárja a közösségi médiában közzétett nyílt levelében írta meg, hogy mostantól Elliot Page.
A magyarországi roma LMBTQ+ emberek többszörös kirekesztettséggel és diszkriminációval szembesülnek a származás, a társadalmi nem, a szexuális orientáció és a nemi identitás kereszteződéseiben. Ez a téma nyilvánvaló fontossága ellenére sajnos nem kap elegendő figyelmet és publicitást.