A karácsonyi időszak mindig elhozza azokat a szívfacsaró reklámokat, amik elfeledtetik az emberrel, hogy mocskos multik profitorientált marketinggépezete manipulálja éppen az agyunkat, hogy kötelezzük el magunkat a márka mellett és vásároljunk, fogyasszunk, ahogy azt egy rendes kapitalista világban illik.
Magyarországon közel 25 000 gyermek és fiatal él a családjából kiemelve. Az ő életükben sorsfordító lehet, ha valaki odafigyel rájuk és támogatja őket – legyen szó mentorálásról, anyagi segítségnyújtásról vagy társadalmi szemléletformálásról. Erre hívta fel a figyelmet a Telenor karácsonyi kampányában A kis gyufaárus lány megrázó történetével, amelyhez Dragomán György, József Attila-díjas író új, pozitív befejezést írt.
Például a Médiaklikken, az M4 Sport élő online adásában és a Telenor MyTv nevű szolgáltatásán keresztül.