Kijött a John Lewis nevű brit áruházlánc szokásos éves támadása a könnycsatornák ellen, azaz a várva várt karácsonyi reklámfilmjük. De a Disney sem akart alulmaradni: megérkezett az #IdejeEgyüttLenni karácsonyi történet befejező epizódja.
Immár tíz éve azzal indul be a karácsonyi szezon Nagy-Britanniában, hogy a John Lewis áruházlánc kihoz egy magas szinten megvalósított megható rövidfilmet, karácsonyi témában. Tavaly az E.T. és a Stranger Things ihlette sztorival jelentkeztek, azelőtt az a barátságos jóindulat ihlette meg őket, amit a brit közvélemény mutatott fel a világjárvány idején meghozott szigorú korlátozások alatt.
2019-ben Magyarországon forgattak le száz szereplővel egy bűbájos fantasy mesét egy bébisárkányról, aki mindig a legrosszabbkor okádott tüzet, 2018-ban pedig Elton John főszereplésével készült kisfilm (amelyben a sztár visszautazott a gyerekkorába). 2017-ben Michel Gondry (Egy makulátlan elme örök ragyogása) rendezésében nézhettük meg, hogyan köt barátságot egy kisfiú az ágya alatt lakó szörnnyel.
A kisfilm nyilvánosságra hozatala általában valamilyen jótékony ügyet is támogat – ez idén sincs másként, viszont
Pár nappal beelőzve a John Lewist a Disney már a múlt héten bemutatta a maga szokásos karácsonyi kisfilmjét. Az #IdejeEgyüttLenni karácsonyi történet utolsó fejezetében Nicole és családja egy különleges új családtag fogadására készül – ám nem mindenki áll készen a változásra. A családi kötelékekről és az ünnepi időszak hagyományainak varázsáról szóló trilógia tavaly Az új apa címmel mutatott be megható pillanatokat, a sztori pedig 2020-ban kezdődött el egy Mickey-egér figura több évtizeden át tartó sorsának bemutatásával.