Egy kétségbeesett apa egy állhatatos zsaruval az oldalán harcol a saját démonjaival az 1980-as évek New York-i utcáin, miközben az eltűnt kilencéves fiát keresi.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
Tamás64
okt. 23. 18:42:09
Szánalmas egy forgatókönyv, amin Benedict Cumberbatch játéka sem tud segíteni. Mintha forgatás közben találnák ki mi legyen a folytatás.
Kiráz a hideg az ilyen izzadságszagú, gagyi vackoktól.
Úúú ez egy nagyon-nagyon jó sorozat, egyvégtében megnéztem! Szuperek a karakterek (a rendőr csávó csúcs!), minden érthető, kerek sztori, és a film befejezése is minden szálán tök jó! Sok ponton hat az érzelmekre. A tény hogy számos témát érint/boncolgat, de lehet hogy pont emiatt nem tudtam abbahagyni. Homoszexuális vonal, egy fő téma, de nagyon visszafogottan van előadva-, (azért akinek ez sok, az már fóbia), lehetett vele azonosulni és nagyon átérezni a sok-sok nehézséget amin keresztülmennek. Jól érzékelteti az emberi kapcsolatokat, mindezt a 80-as évek New Yorkjában. (És nem utolsó sorban a filmet Budapesten (is) forgatták!!...sok magyar név a film végén, jó volt látni!)
A legtöbb Netflixes sorozattal ellentétben tökéletesen érzi, hogy meddig kell húzni a történetet és szerencsére nem csináltak belőle 10 részt, így mindegyik epizód izgalmas és fontos a történet szempontjából.
Egy eltűnt kisfiú történetét dolgozza fel az 1980-as évek New Yorkjában, de ennél sokkal többről szól. A történet sok szálon fut, de egyik sem megy a másik rovására. Egyszerűen csak bemutatja hogyan fonódnak össze a szálak a valódi életben is és hogy a legtöbb történetnek nem csak egy üzenete van. Így szól a sorozat a családi kapcsolatokról, a függőségről, vagyoni különbségről és rengeteg másról, anélkül, hogy le szeretné nyomni az üzenetét a nézők torkán.
A képi világ hangulatos, Benedict Cumberbatch félőrült alakítását nagyon élvezetes volt nézni.
Én jobban kedvelem az ilyen fajta lezárásokat a filmeknél, de azzal egyet kell értenem, hogy a vége valóban kicsit hűtlen volt a film és az ábrázolt kor általános hangulatához.
A hangulata visszaadja a 80as évek New Yorkját,de nekem is az a véleményem,hogy túl sok lábon akart megállni a sorozat. Szinte a fő csapásvonal,ahonnan indult,már nem is fontos a végén. Elég lett volna a korrupciós történet. Benedict alakítása hozza,amit elvárunk tőle. Nekem a főnyomozó karaktere is tetszett. Kicsit a Philadelphia is eszembe jutott. Annak ajánlom,aki el tud vonatkoztatni a homoszexualitástól. Aki nem,az ne nézze,mert csak mocskolódni fog,ahogy ismerem a jó magyar szokásokat :)
Kétségtelen, hogy az egy amerikai filmre eső homoszexuálisok száma erősen megnövekedett. Itt talán azért van ennek létjogosultsága, mert az eltűnt kisfiú keresése közben több férfi is gyanúba keveredik, annak ellenére, hogy nem pedofilok. Szerintem több dolgot is meg akart mutatni a minisorozat, és emiatt szétesik. A házaspár vad veszekedései, a kisfiú egyedül maradása, a rendőr tragédiája, és a régi kábítószeres csapat utáni nyomozása, miközben eltűnt gyerekek után is nyomoznia kell, a városvezetés korruptsága, a hajléktalanok, stb. már túlnő egy rövid sorozat keretein. Egyedül a kivételesen tehetséges egyben különc bábos, Benedict Cumberbacht tartja valamennyire össze a filmet. Kiváló a játéka, nélküle nézhetetlen lenne a film. A befejezés viszont nem illett a nyolcvanas évek mocskos, bűnös városához, ill. összecsapott és hiteltelen volt.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások