A Budapesti Operettszínház immár harmadik alkalommal karmesterversenyére mintegy száz dirigens jelentkezett a világ minden tájáról. A televízió műsorban már a legjobb 12 operett-musical karmester dirigálja a Budapesti Operettszínház sztárszólistáit, valamint zene- és énekkarát. A látványos versenyben olyan sikeroperettek és -musicalek népszerű részletei csendülnek fel, mint pl. A Csárdáskirálynő, a Marica grófnő, Az Operaház fantomja, vagy a Miss Saigon, olyan remek művészek előadásában, mint pl. Oszvald Marika, Szulák Andrea, Dolhai Attila, vagy Feke Pál. A karmestereket az elődöntőben 4 tagú, elismert nemzetközi szakemberekből álló zsűri értékeli.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Én is többet néztem volna a karmestereket, nem azért, mert a színpadon lévõket unnám, hanem a karmestereket munka közben sosem látom. A mûsor nagyon tetszett, képernyõn keresztül is, jó volt látni a darabokból részleteket. Tetszett, hogy a fellépõk mondtak is pár szót, illetve az is tetszett, hogy a próbákba is belenézhettünk.
Élõben ott voltam a döntõn, nagyon nagy élmény volt. Ott kivetítõn folyamatosan lehetett a karmestereket szembõl látni. Szerintem a képernyõn kicsiben folyton mutatni kéne õket, és ugyanígy, ahogy eddig, néha meg kinagyítva.
Remélem így kerül adásba!
Nekem - egy kivételével - minden tetszik a mûsorban. :) A vágó figyelhetne jobban, hogy ne úgy vágja az elõadást, hogy egy-egy táncjelenet felénél vagy épp a karmester féldirigálását láthatjuk.
A mai mûsorban Marika rengõjét nem mutatták, pedig Marika nagyon tudja... :) Szóval, figyelhetnének, hogy ne legyen a tvnézõnek hiányérzete, hogy vmi volt még a szinpadon, de mi miért is nem láthattuk?
Az énekesek nincsenek meg a karmester, a zenekar és a többiek nélkül, szóval a díj inkább közös, de vhol úgyis mindenki magának tudja be. :)) A mûsor nekem is tetszett, örülök, hogy láthatjuk a tv-ben. Azért van észrevételem. Kár volt megemlíteniük Masayuki történetét, ha nyerne... Nem fair a többi versenyzõvel szemben. Illetve a karmestere kisfilmje elõtt mindenképpen nevesítsék már a karmestert, mert pl. az 1. középdöntõben Pierre Hoppé neve lemaradt... Örülök, hogy a verseny nem ment át hatásvadász fordulatba, hogy a középdöntõk gyõzteseit nem x perc múlva közlik. Ja, és még valami, engem kiss bosszant, hogy a mûsorvezetõk azt a kevés szöveget olvassák. Jó, a neveket olvassák, a titulust is, de hogy még azt is, hogy bejátszuk a kisfilmet, közvetkezik ez meg ez, mit énekelnek a színpadon. Jó, Szebeni István felmentem, de Annának már igazán tudnia kellene a konferálást.
Szerintem is izgalmas és ritka mûsor. :) Aki jár színházba, a zenekart, a karmestert nem látja, legfeljebb csak az elsõ sorokból. De ebben a mûsorban megismerhetjük a munkájukat, illetve közelrõl láthatjuk, hogy a karmester is az egyik motorja az elõadásnak.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások