Nem véletlen, hogy nem kisebb rendező nyúlt ehhez az alapanyaghoz, az Ariane forgatókönyvéhez Hollywoodban, mint Billy Wilder. Ő Audrey Hepburnnel és Gary Cooperrel forgatta újra az UFA egykori sztárrendezőjének Czinner Pálnak és a feleségének (Elisabeth Bergner) a filmjét. Wilder filmje, a Délutáni szerelem bohókásabb, kedves film, míg ez a film elég nyersen és kíméletlenül mutatja be a szerelmével cicázó, azt tulajdonképpen hazugságaival kínzó gyereklányt, aki nagy, uralkodó nőnek szeretne látszani, és az egyre agresszívebbé váló áldozatát. Nem szelíd civakodásokon át vezet az útjuk ahhoz a vasúti jelenethez, amely egyébként majdnem pont olyan, mint a Wilder film kecses és emlékezetes zárlata.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások