Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
1/10
Warthog82
2019 márc. 16. - 19:49:32
1/10
Ez a műsor,ha nem a közpénzünkből,hanem piaci alapon működne,már rég nem lenne műsoron.Színvonal kb.Frakk és a macskák.
Érdekes téma: Klíma változás vagy Klíma változtatás.
Napi téma a környezet szennyezés csökkentése.Véleményem szerint szándékos tevékenységről van szó
a sztratoszférában.Az a rengeteg kiszuperált repülőgép még az utálatos XX. század közepéről égeti az oxigén rétegünket, nehogy jól érezzük magunkat.Azok a végeláthatatlan csíkok az égbolton valamit tartalmazhatnak.Egyrészt az oxigénnel vegyülve vízpára tehát felhő keletkezik magával hordozva az egészségre és növényzet pusztítására szolgáló alumínium mikrószemcséket.Ausztria égboltján nem látható egyetlen ilyen gép sem ,mivel nem tartoznak katonai szövetséghez.Keszthely-Zalacsány légvonalon a hét majdnem minden napján 24 órában folyik az esőcsinálás amikor úgy gondolják. 15-20 éves tapasztalat szerint talán most egyetlen egy polgári járat sem közlekedik.Úgy hogy nem légi folyosó.Többek véleménye szerint vegyi analízisnek kellene alávetni ezeket a rendelésre érkező csapadék mennyiséget. Mindenesetre egy frissen épült családi ház fehér falán irigylésre nem méltó fekete szín jelenik meg. Sokszor küldenek be napnyugtakor szép bíbor sárga felhőket az aljukon koromfekete tartalommal,hogy milyen szép.Egy ilyen vizsgálat rengeteg pénzbe kerülne és speciális
mikroszkóp és távcső is kellene.Ezek az anyagok nem a négyszer két ikerturbinás hajtóműből kerülnek
a légtérbe.Mindenesetre több oxigént égetnek el egy nap alatt mint az ideiglenesen itt tartózkodó Sz.hadsereg gépei egy hetes hadgyakorlatán abban az időben. Milyen furcsa volt ,hogy csak egy fél méter kosszú kondenzcsík volt mögöttük látható ami folyamatosan eltűnt.Ezek a csodamasinák is tudnak ám olyat miután megszabadultak a 30000 kg létől amit állítólag az üzemanyag csökkenés
a gép mozgására való hatásait szolgálná.
Csak azt nem értem,hogy miért nem jönnek rá a tudósok,hogy nem a nagy ipari kibocsátás a fő okozó.
Egyszerű a kérdés: csak meg kell figyelni türelmesen ,hogy hogyan keletkezik és hogyan közeledik a felhő!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FzujX0UPzj4
Hallottatok már a no go zónákról?
Eszembe jutott egy hozzászólás, amiben a fórumozó keserûen megállapítja, hogy a kultúrájukra nagyon büszke elegáns angolok, saját maguknak köszönhetõen mára olyan helyzetbe kerültek, hogy az országuknak vége. Viszont, ha szembenézünk a valósággal, akkor láthatjuk, hogy egész Európa bajban van. Nincs már idõ, nem dughatjuk homokba a fejünket. Itt az ideje végiggondolni az egészet, és levonni az egyértelmû következtetést.
Mai téma a berceli szánkóbaleset.
Ki lehet egyáltalán deríteni, hogy ki vezette a terepjárót?
Lehet, hogy itt is az ittas, vagy egyéb szer hatása alatt álló vezetõ helyett más vállalja be?
Csak a gyerekek látták a balesetet, és vajon hitelt adnak-e a gyerekek szavának, hogy nem nõ volt a sofõr.
6 évesen nekem is volt súlyos autóbalesetem, átérzem a gyerekek és a szülõk helyzetét is. :(
Lehet, hogy offolok ezért bocsesz, de sztem a Jobbik szarik a gombákra, a magyar nem tarka és fizetett hülyék ezután is fognak válaszolni a megbízóik szerint cáfolandó írásokra...
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások