Jackie nővér

Bakancslistához adom
15 éven aluliak számára nem ajánlott amerikai vígjátéksorozat, I / 11. rész

Értékelés:

74 szavazatból
Szerinted?

Az aktuális rész ismertetője: Jackie-t elvágják a Percocet ellátmányától, mikor Eddie-t végleg felváltja egy gyógyszerkiadó automata. Mindeközben, Zoey egy hibát követ el, miszerint túladagol egy fájdalomcsillapítót az egyik betegnél, aki így kómába esik. Eddie rájön az igazságra Jackie családjával kapcsolatban.

A műsor ismertetése: Jackie Peyton egy New York-i kórház sürgősségi osztályának főnővére, aki lelkiismeretes, de öntörvényű egészségügyi alkalmazott és hozzá még példás családanya. Azonban ennél kicsit árnyaltabb a kép, ugyanis mindemellett Jackie drogfüggő és férjét a gyógyszerésszel csaló feleség is egyben.

Évadok:

Stáblista:

Szereplők

Jackie Peyton
Dr. Eleanor O'Hara
Dr. Fitch Cooper
Mohammed 'Mo-Mo' De La Cruz
Zoey Barkow
Eddie Walzer

Díjak és jelölések

  • Golden Globe-díj

    2011
    Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória jelölés
  • Golden Globe-díj

    2015
    Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória - legjobb színésznő jelölés: Edie Falco
  • Golden Globe-díj

    2014
    Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória - legjobb színésznő jelölés: Edie Falco

Hozzászólások

Szerinted?
10/10
Papp Sándorné 2017 jún. 20. - 12:57:39 10/10
A Monk ment helyette!
Limpi 2015 szept. 25. - 14:04:43 Előzmény Lengabor
Köszönöm a felvilágosítást, most már pár dologgal többet tudok.

Elmondok egy véleményt. Nem hülye Limpi hülye véleménye, hanem Szinetár Miklósé (tehát valószínûleg többet ért a nézõkhöz, mint mi együttvéve). Õ mesélte el ezt a történetet, arra a felvetésre, hogy azt adják, amire igény van. Egyik kereskedelmi adó készített egy saját sorozatot, elkezdték sugározni fõ mûsoridõben. Az emberek nem nézték. Az adó továbbra is sugározta, az emberek továbbra sem nézték. Továbbra is sugározta, az emberek elkezdték nézni. Ma ez a sorozat a csatorna legnézettebb mûsorainak egyike (ha nem a legnézettebb).
Az emberek sok mindent néznének, ha volna rá lehetõségük, nem csak az általad említett latin-amerikai sorozatokat. Többségük nem olyan hülye, mint amilyennek tartjuk õket (magamat is beleértve!), bár kivételek mindig akadnak. :-)
Emlékszel még milyen népszerû volt Vámos Miklós Lehetetlen!?-je (pedig semmi "pörgés" nem volt benne), Lukács Béla magyarázatai (Friderikusz már a második mondatnál elvesztette a fonalat, én csak a 10-15 táján :-) ), a Milliomos, a Maradj Talpon, a Következõ, Mindent vagy semmit (pedig ez utóbbiak nem a Széf v a Százból egy színvonalán álltak/állnak (ahol a kérdések többsége eléggé alacsony színvonalon állt), hanem igencsak mûveltnek kell lenni v baromi mázlistának, hogy sokáig jusson a játékos). Nem akar mindenki Mónikát meg Balázst, stb. nézni (a nyalóságshowkról már nem is beszélve), de többen vannak, akiknek ezek utóbbiak jelentik a megfelelõ szellemi színvonalat. Nem vagyunk egyformák, de a szavazatunk ugyanannyit ér. Sajnos.

Szinkronra is muszáj reagálnom. Én azok közé tartozom, akik szerint a magyar szinkron szar. És azért, mert van nála rosszabb, az még nem teszi jóvá. Ha volt lehetõségem, akkor én mindig az eredeti hangot választottam (Egy ok, amiért már nem járok moziba). Hála a digitális sugárzásnak, ez manapság már egyre gyakoribb; bár az említett csatorna is közéjük tartozna! Sokszor csak azért nézek vmit, mert angolul van (nevezhettek sznobnak, mások is megtették már), magyarul már nem érdekel. Ha magyarul is hajlandó vagyok megnézni, akkor az már a jobb sorozatok (pláne filmek) közé tartozik. Mint a Jackie.

Elnézést a (többnyire) off-topic bejegyzésért, de ez kikívánkozott. :-)

Ui.: A latin-amerikai sorozatokban egy jó dolog van. Ha nem "pálcika-lányokat" szeretnél nézni, akkor ezekben több "normális" kinézetû nõi szereplõ van. Bár itt is akad girnyó :-(, de még mindig kevesebb, mint Hollywoodban. Emiatt fordul(t) elõ, hogy néz(t)em valamelyiket. De ha az életem múlna rajta sem tudnék megnevezni 1-2 szereplõnél többet (pedig tucatnyit soroltál fel te is). :-)
Lengabor 2015 aug. 16. - 20:00:07
De hisz már közel egy hónapja abbahagytuk a vitát. :)
Tudom, hogy jó sorozat, én is szeretem. Viszont amennyit ebben káromkodnak, ráadásul a témája sem éppen hétköznapi (gyógyszerfüggés, megcsalás), nem lehetett volna 21 óra körül vetíteni. Maximum megvágva, esetleg lebutított nyelvezettel, de úgy meg nem sok értelme lenne.
Na igen, néha a VIASAT saját maga sem tudja, hogy mit mikor akar adni. Mostanában elég gyakoriak az elírások az idõpontokat tekintve. De ha érdekel, a neten már fent van a teljes hatodik évad magyarul. Nem a legszerencsésebb megoldás, de amíg nincs legális streamszolgáltató (pl. Netflix) itthon, addig marad a torrent/letöltés. Egyébként sajnos a letöltési rekordokat sem uralja.
Igen, ma már beleszámítja a Nielsen azokat is, akik felvételrõl nézik meg az adott mûsort (úgynevezett Live and AsLive adatok, vagyis ha még aznap megnézed felvételrõl, amikor adásba került, akkor "élõ" nézõnek számítasz). Ugyanakkor Magyarországon ez csak 1-2% pluszt jelent, szóval nincs nagy hatása a nézettség növekedésére. Pár száz vagy pár ezer fõ jön pluszban.
Egyébként mivel Magyarországon a Barátok közt, a Dr. Csont, a Szulejmán és az Éjjel-Nappal Budapest tartozik a legnépszerûbb mûsorok közé, így valóban könnyen rá lehet jönni, hogy itt a jobb dolgokra nem nagyon van igény. Illetve ez sem igaz, mert igény lenne, csak nem szolgálják ki ezeket. Fõleg azért, mert úgy gondolják, hogy a rengeteg mexikói és egyéb dél-amerikai telenovella is jó lesz a magyarnak. Szó szerint bele lehet fulladni, annyi van belõlük, pl. Smaragd szív - Az örökös, Lucia - A sors üldözöttje, A beépített szépség, Az örökség, Talizmán, Szeretõk és riválisok, Szerelem zálogba, Bûnös szerelem, Karibi szerelem, A bosszú angyala, A szerelem foglyai, A vihar, Rosario - A múlt fogságában, Amit a szív diktál, A gonosz álarca, Csoda Manhattanben, A múlt fogságában, A szenvedélyek lángjai, Lola, Teresa. Nálunk ez a színvonal. Sokan ezért sem tévéznek manapság, mert az interneten nem nézik hülyének õket (mondjuk hátrány, hogy emiatt sok mindenhez nem készül magyar szinkron - pont ezért kell megbecsülni, hogy a Jackie nõvérhez van az éjjeli vetítés ellenére is).

Most már csak a hetedik és egyben utolsó évadot kell levetíteniük és megszabadultak a sorozattól.
Limpi 2015 aug. 16. - 18:02:29
Nem lehetne ezt a meddõ vitát abbahagyni?
Lengabor, igazad van. A csatornák a nézettség alapján választanak sugárzási idõpontot, és aminek rossz nézettséget mérnek, az kicsúszik a "normális" idõpontból. Felfelé v lefelé.
De ettõl még Qksikának is igaza van, mert a Jackie egy jó sorozat. És abban is, hogy nem adják "értelmes" idõben, mert milyen idõpontban adták a 2. évadtól? Még az elsõt sem tartom megfelelõ idõnek, nyugodtan adhatták volna egy órával korábban.
Az éjjeli kezdésrõl pedig az jut eszembe, hogy bárcsak lennének olyan eszközeink, amikkel lehet rögzíteni egy adást! :-) A csatornának sem azért írtam, hogy adják korábban, hanem, hogy a kiírt idõben, mert pár hete kb egy órával adtak korábban, mint ahogy a csatorna honlapján (is) olvasható volt, még akkor is. És ezen a rögzítés sem segít.
Az a vélemény is igaz, hogy ha olyan jó, akkor miért nem nézik többen. Lehet, hogy nézik, csak nem élõben? (lásd fent) Szerintem sok rajongó a netrõl tölti le. Õk biztos nincsenek benne a nézettségben. Ha vki felvételrõl nézi, az beleszámít, Lengabor? Én nem értek hozzá...

Végére a magánvéleményem.
Én már nem is kezdek el nézni egy sorozatot sem a nézettségi adatok, díjak, rajongók száma miatt. Tapasztalat, hogy minél silányabb vminek a színvonala, annál többeknek tetszik. És fordítva.
Bele-bele nézek kapcsolgatás közben és ha vmi megfog, akkor nézem. Elõnye, hogy nem kell a "szart" nézni, hátránya, hogy meg kell várni, amíg egy csatorna újra elkezdi sugározni az elejétõl, hogy ne legyenek fehér/sötét foltok a sztoriban.
Lengabor 2015 júl. 20. - 14:38:10 Előzmény Qksika
Legalább ne hazudjon, mert annál nagyobb halálom nincs, ha hülyének néznek és még hazudnak is. Még szerencse, hogy az internet nem felejt:
Az elsõ évad premierje 22:10-kor volt: http://www.sorozatjunkie.hu/2010/02/16/emlekezteto-a-szerelem-nyilasa-es-jackie-nover/
A második évad premierje 23:10-kor volt: http://www.sorozatjunkie.hu/2011/10/06/emlekezteto-jackie-nover-2-evad/
A harmadik évad premierje 23:55-kor volt: http://www.sorozatjunkie.hu/2012/09/23/emlekezteto-jackie-nover-3-evad/

Egyre késõbb kezdõdött, mert a nézettsége sehol sem volt jó. Szóval a kipróbálás megvolt. A csatornákat nem az igényes és nem igényes nézõk érdeklik, hanem az, amelyikbõl több van és nagyobb nézettséget generál.
"Én még egy nézettségi mutatót sem láttam ugyan" Ezzel mindent el is mondott a szakértelmérõl és az érveinek a megalapozottságáról. Igen, díjazták a sorozatot, de az USA-ban sem döntögetett nézettségi csúcsokat. De még ha ott ez lett volna a legnépszerûbb, akkor sem evidens, hogy a magyaroknak is pont annyira tetsszen, mint az amerikaiaknak. Mondjak még Önnek számos olyan felkapott, díjazott sorozatot, mellyel idehaza mostohán bántak? Azok a címek mondanak valamit, hogy Totál szívás, Kemény motorosok, A törvény embere? Mindegyik nagy nézõi visszhanggal rendelkezik világszerte, nálunk mégis éjfél körül adták õket, minimális nézettséggel. Szerencsére az elsõ kettõt már átvette az AMC csatorna, ahol normális idõpontban, 22 órakor adják õket, de ha továbbra is az RTL Klubon múlna a sorsuk, nem ez lenne.
10/10
Qksika 2015 júl. 05. - 16:13:59 10/10 Előzmény Lengabor
Én meg azt szeretem, amikor hozzám hasonló amatõr vagy nálam amatõrebb tekinti magát profinak és kioktat engem, mert azt hiszi magáról, hogy zsebében a bölcsek köve. Netán valami profi filmkritikushoz van szerencsém?!
Megkérdezem mi van akkor, ha azok az igényesebb nézõk, akik mondjuk Jackie-nõvért szeretnék nézni, mert életszerûbbnek, érdekesebbnek, gondolatébresztõbbnek találják egy New York-i kórház sürgõsségi osztályának fõnõvére szakmai és családi életét, emberi problémáit,azok megoldására tett kísérleteit, baráti kapcsolatait, gyerekeihez való viszonyát, stb, stb., és azok a hozzá nem értõ amatõrök, akik a butyutácska vígjáték-sorozatokat valamint a különféle helyszínelõk naturális bonctermi, továbbá a nem is töltenek csak lõnek jeleneteit bámulják csodálattal "emberi" idõpontokban. Ki dönti el ki a gagyi amatõr és ki az okos profi?! Csak nem .....?!
Én még egy nézettségi mutatót sem láttam ugyan, ezzel valószínûleg nem vagyok egyedül, de ha ez a sorozat annyira érdektelen és vacak és én, valamint a hozzám hasonlóan ezt kedvelõk annyira szánalmasak lennénk a magunk szellemi színvonalával, mert kedveljük ezt a sorozatot, akkor másutt is nagyon elnéztek valamit a hozzá nem értõ amatõrök, mert a sorozat kapott néhány vacak amatõr elismerést, díjacskát, úgymint Golden Globe-díj (2011) - Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória jelölés Golden Globe-díj (2015) - Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória - legjobb színésznõ jelölés: Edie Falco Golden Globe-díj (2014) - Legjobb televíziós sorozat - musical és vígjáték kategória - legjobb színésznõ jelölés: Edie Falco.
Egyébként a "legemberibb" idõpontja a VIASAT3-nak Jackie ügyben úgy éjfél körül volt korábban is, fõmûsor idõben soha nem próbálkoztak vele valamiért. Ki kellene próbálni egyszer, csak úgy kíváncsiságból.
Lengabor 2015 jún. 06. - 16:58:11
"kizárt, hogy ezeknek az ezerszer, unásig ismételt szennyeknek nagyobb nézettsége lenne"
Szeretem, amikor amatõr, hozzá nem értõ emberek megmondják a tutit egy adott témáról, illetve a saját ízlésüket, szokásaikat kivetítik az egész társadalomra és azt hiszik, hogy mindenki más úgy gondolkozik, ahogy õk. Nos a rossz hír, hogy nem, egyáltalán nem kizárt, sõt ez a színtiszta valóság. Ha megnézi a VIASAT3 mûsorát, azt látja, hogy úszik a Férjek gyöngyében, a Monk-ban, A helyszínelõkben, a Nyomtalanulban, a Jóbarátokban, a Jim szerint a világban és a Két pasi - meg egy kicsiben. Ezeket nem véletlenül adják emberi idõpontban, ugyanis nézik is azokat. A Jackie nõvérrel megpróbálták annak idején a rendes idõpontot, de a nézõk többségének nem kellett. Egy kereskedelmi csatornának csak a nézettség számít. Ha az RTL Klubon ment volna, már két rész után kidobták volna a francba. Ezzel szemben a VIASAT becsületesen megvette a további évadokat is - ahogy azt egyébként a Született detektívek és A célszemély címû sorozat esetén is megtették, holott nézettségileg azok is leszerepeltek. Nem véletlenül adják a premier epizódokat 10:25-kor és 11:15-kor. Az, hogy Ön esetleg nem hiszi el a nézettségmérés valóságtartalmát, az a kutyát nem érdekli. Aki eldönti, hogy Ön mikor és mit nézhet, az elhiszi. És csak ez a lényeg.
A VIASAT így is rendes általában a nézõivel (sajnos van kivétel) és ez független attól, hogy én az adott sorozatot kedvelem-e vagy sem. De ahogy írtam korábban, a Jackie nõvért én is szeretem és sajnálom, hogy a többség nem kapott rá itthon. De legalább folytatják, ezt is meg kell becsülni. A tévézésben (akárcsak a politikában) a többségi érdek dönt. Amit kevesen néznek, azzal annak megfelelõen is bánnak.
10/10
Qksika 2015 jún. 06. - 11:40:21 10/10 Előzmény Lengabor
Gábor úr, ez egy remek sorozat (magának nem kötelezõ nézni!) és végre elindul a 4. évad, éjjel 2:25-kor majd 2:55-kor, kettesésvel. Ismétlésnek pl. ez egy fantasztikus idõpont lenne éjszakás mûszakban dekkoló tûzoltóknak, mentõsöknek, rendõröknek, orvosoknak, nõvéreknek, stb., de normál életet élõ keményen dolgozó kisembernek nem OK, mert õ csak szeretné megnézni ezt a szuper sorozatot, aztán elmenni csicsikálni, mert reggel dolgozni megy.
Semmi nem indokolja (se téma, se stílus), hogy ilyenkor adják, amikor pl. a STORY4-en a Szex és New Yorkot már harminchatodszor most kezdték elölrõl az I. évad 1 részétõl visszaugorva a III. évad 18. részérõl, amikor még hátra lenne legalább 3 évad és ebben minden este 20:30-tól 4 orbitális qrva kefél fûvel-fával a még ébren lévõ gyerekek legnagyobb örömére.
A sok helyszínelõ sorozatban és azok számtalan ismétlésében pedig a hullák bele folyik premier planban a képernyõn fõ mûsoridõben, kizárt, hogy ezeknek az ezerszer, unásig ismételt szennyeknek nagyobb nézettsége lenne, mint a Jackie-nõvérnek.
Szóval két ilyen agyhalott csatorna van, a Viasat3 és a Story4. Az az érzésem, hogy ezek nem is kanálisok, csak valaki otthonról lökdösi be ész nélkül az éppen kezébe akadó kazettát minden elképzelés, mûsortervezés nélkül.
Lengabor 2014 szept. 09. - 11:34:50
Ahogy látom, most már harmadik éve azon pörög, hogy miért ilyen késõn adják a sorozatot. :) Azért ennél konstruktívabb hozzászólást is lehetne írni, mert már kicsit unalmas. Elõször is: mi köze a külföldi nézettségi statisztikának ahhoz, ha nálunk valami szarul teljesített nézettségileg? Az ég világon semmi. Az amerikai és a magyar nép, illetve ízlés nem egy és ugyanaz. Ezért nem lehet elvárni, hogy ami ott bombasiker, az nálunk is az lesz, mint ahogy arra is volt már példa, hogy ami kint nem élt meg sok epizódot, az nálunk népszerûbb lett. Elõbbire példa a The Walking Dead, ami odakint a 18-49 éves célcsoport legnézettebb sorozata, idehaza meg egy kutya által sem nézett, alig fogható csatornán megy. A toplisták közelébe sem kerül. Utóbbira példa mondjuk A széf vagy A kód címû vetélkedõ, ami kint nem volt egy nagy eresztés, idehaza meg imádták. Errõl ennyit.
Amikor 2010 februárjában bemutatták a Jackie nõvért a VIASAT3-on, akkor 22:10-kor kezdõdött. Májusra le is adták az elsõ évadot. De mit tesz isten, ezek a csúnya és fránya magyar nézõk nem nézték elegen a sorozatot, hogy mást ne mondjak, bukás volt a sávjában a csatornán. Mit tesz ilyenkor egy tévés szakember?
1. Ha az RTL-nél vagy a TV2-nél dolgozik, akkor vagy kaszálja a fenébe az egészet és véletlenül sem veszi meg a folytatást, vagy lepasszolja valamelyik kis kábelcsatornájára, ahol nem sok vizet zavar.
2. Ha a VIASAT-nál dolgozik, akkor becsületesen megveszik a folytatást, és keresnek neki olyan idõpontot, ahol kevesebb kárt okoz. Ha úgy tetszik, adnak neki még egy esélyt.
2011 januárjától megismételték az elsõ évadot, igaz, éjfél után. Majd októbertõl 23:15 körül elkezdték a második évadot. Vagyis elég hosszú kihagyás után és az eredeti idõponthoz képest egy órával késõbb. Ha ebbõl nem esett le, hogy a sorozat nem volt sikeres a "normális" idõpontban, akkor semmibõl. Ennek ellenére megvették a harmadik évadot is, pedig ha valami 23:00 után sem teljesít jól, akkor egyáltalán nem lenne kötelezõ ezt megtenni. Mégis megtették.
2012 szeptemberében elindult a harmadik évad, de már éjfél körül/után. Ott pedig a nézettség nem számít. Egyszerû helykitöltõ.
A negyedik évad persze még rosszabbul járt, ahogy a szeptember 15-én induló ötödik évad sem a legelõnyösebb idõpontot (04:15) kapja, de legalább lesz.
A Született detektívekrõl nem tartok kiselõadást, de ugyanez az oka. Ez van, a magyaroknak Két pasi - meg egy kicsi, Jóbarátok és Jim szerint a világ kell (utóbbi azért lett itt is, mert a Comedy Central egyik legnézettebb sorozata, a VIASAT meg amúgy is szarban van, gondolták, hogy ez majd segít - a Castle ugyanezért lett náluk is bemutatva). Errõl pedig nem a csatorna tehet, hanem a nézõi passzivitás, zárkózottság, múltban ragadás, a nyomozósok imádata és az újdonságok elkerülése - kivéve, ha azt az RTL Klub adja.
Lényeg a lényeg: nem analfabéták ülnek ott, hanem nagyon is becsületes emberek, akik annak ellenére megveszik a sorozatot és költenek az amúgy fantasztikus szinkronra (Szirtes Ági elképesztõen zseniális), hogy csupán egy marék hazai rajongója van, akik jószerével letöltik torrentrõl. De legalább letölthetik, mert a lehetõség adott, sõt urambocsá éjszakázhatnának is. Ez nézõbarát hozzáállás. Ha az RTL-en múlna, Jackie már rég alulról szagolná az ibolyát. Ez a különbség csatorna és csatorna között. Nem a normálist kellene szidni, hanem a magyar nézõket, akik X-Faktorra, Barátok köztre, Éjjel-Nappal Budapestre és most már kisebb mértékben Édes életre nyáladzanak, meg egy-két õskövület lepukkant selejtre. Én köszönetet mondok a csatornának a lehetõségért, mert én is szeretem a sorozatot egyébként. Akárcsak a Cathy! Bajban nagy!-ot, amit a FEM3 éjjel 01:40-kor ad. Aztán kit érdekel? Adja és kész. A semminél a valami mindig jobb. Inkább legyen, tök mindegy milyen idõpontban, mint hogy egyáltalán ne legyen.
10/10
-greghouse- 2014 szept. 08. - 01:54:12 10/10
Sokat gondolkodtam, de hiába. Képtelen vagyok olyan idõpontot találni, ami ennél is rosszabb lenne: vasárnapról hétfõre virradóan fél háromkor!!! Az a céljuk, hogy senki ne nézze, vagy mi?
Ugyanez a Rizzoli és Isles-re (Született detektívek), az meg hétköznap délelõtt megy. És véletlenül sem ismétlik (pedig a Rizzoli még csak nem is karikás.) "Jó ezeknek a Jim szerint.. is vagy ezredszer ismételve este", gondolják.
Csupa analfabéta ül a V3-nál, akik nem vesznek annyi fáradtságot, hogy ezen sorozatok külföldi nézettségi statisztikáját megnézzék.
gopocher 2014 ápr. 15. - 09:23:04
bocs nem szokásom elirírni páláne õ nevét bocsiiii Adam Ferrara
gopocher 2014 ápr. 15. - 09:20:02
király nekem nem probléma a fennlét!végre láttom Adam Ferrerat az eredti szakamájban és nem csak a Top Gear USAben.csak egy kérdés hányadék évadtól láthatom õt?
offtopic
Pickwick 2013 dec. 17. - 02:54:46 Előzmény Qksika
Nem tudom. Látszólag a többi csatornának sem fontos, mert az értelmes mûsorokat szinte eldugják.
De lehet direkt tesznek így, és épp azért fontos nekik a nézettség, mert fõmûsoridõben a csillag születiket, valóvilágot és hasonlókat milliók nézik. (Ugye buta, bamba emberbõl jóval több van sajnos, mint intelligensbõl... )
Szerintem ennél már csak rosszabb lesz, pedig azért lenne rá igény és talán idõvel a birkák is megszoknák, hogy normális film megy. Mondjuk egy-egy ilyen filmhez, sorozathoz azért nem kell atomfizikusnak lenni, talán az éjjelnappalbp-s közönség is megkedvelné. De biztosan én vagyok túlságosan idealista vagy naív, hogy egy percre is elhittem ezt.
Jackie-t amúgy folyamatosan lekéstem, szóval lassan már ott tartok, hogy semmit sem tudok a sorozatról ismét. Ha karácsonykor megint nem lesz normális film, lehet letöltöm és ezt fogom nézni. :-D
Vagy be kellene már üzemelni azokat a boxokat, amivel lehet rögzíteni és napközben megnézheti az ember (csak hát akkor meg valahogy sosem ér rá a teendõi miatt). Valahogy sehogy sem jó...
10/10
Qksika 2013 dec. 07. - 23:07:25 10/10 Előzmény Pickwick
Hurráááá!!!! Ma csak 1-2:30-ig kellene ébren maradnom, ha meg akarnám nézni a kedvenc sorozatom.
Ennek a Viasat3-nak nincs ki minden kereke. Ezeknek nem fontos a nézettség?!
offtopic
Pickwick 2013 dec. 02. - 05:19:32
Megörültem, hogy újra mûsorra kerül, de most is ezek az idõpontok...
3:30
4:00
0:55
1:35
stb.
Egyébként sokáig el nem tudtam képzelni, milyen durva sorozat lehet ez, hogy hajnali 3 körül kell leadni. Aztán néha sikerült elkapnom és tök jó, simán mehetne kora este is. Persze, akinek nem tetszik az idõpont töltse le, de ha egyáltalán meg is található valahol már nem gyõzök ennyi sorozatot letölteni, a legtöbbet már így is csak letöltve nézem, mert a tévében 10 percenként reklám van és tönkre vágja az élményt.
Ráadásul a House is rég véget ért, a Grace klinika láz is alábbhagyott, legalább megpróbálhatnák betenni emberibb idõpontba, hátha mégiscsak megszeretnék a nézõk. De nem...
10/10
-greghouse- 2013 szept. 14. - 21:07:41 10/10
A V3 még nem döntötte el, megveszi-e. Merthogy biztosan "alacsony a nézettsége". Mégis mi a búbánatos francot képzelnek, hajnal kettõ és három közt?????? Amerikában már a 2014-es év (6. évad második fele) is kész van.
Itt meg... tökölnek és vacak meg fõmûsoridõben. Igaz, Jackienél nem ömlik a kecsap vér, és nem robbannak füstbombák. (A mai estét megbocsátom, legalábbis este 9-ig, mert a világ egyik legjobb filmje, a Vissza a jövõbe ment... de mi a kifogásuk más idõpontokra???) Brrr... és Grrrr.... :-C
10/10
Qksika 2013 szept. 14. - 13:43:34 10/10 Előzmény -greghouse-
Hát ez tényleg egy elmebaj! Ma éjjel éjféltõl hajnali 2-ig, a jövõ héten hajnal fél 2-tõl 3-ig.
Magyarázza már meg valaki, hogy miért?!
10/10
-greghouse- 2013 aug. 31. - 10:54:53 10/10
Visszatér kedvenceim egyike, de a Jóisten szerelmére, MIÉRT ilyen idõpontban? Ostobábbnál ostobább sorozatok mehetnek bármikor, miért pont a teljesen egyedi, humoros, érdekes Jackie nem????????
...(Költõi kérdés volt.)
10/10
Qksika 2013 márc. 13. - 18:43:48 10/10 Előzmény -greghouse-
Hihetetlen! A következõ rész csütörtökrõl péntekre virradóan 1:20-kor lesz! Persze ez is 23óra utáni idõpont, ez nem vitás.
Közben fõmûsoridõben a Viasaton a helyszínelõk és a Gyilkos elmék sorozat mindegyik epizódjában hullák tömkelegét mutogatják gyomorforgatóan naturális részletekkel, a patológus és a nyomozók élvezettel vájkálnak a derékban elfûrészelt áldozat agyában, mellkasában, válogatottan kegyetlen gyilkossági módszerekkel adnak ötleteket a beteges elméjûeknek. Igaz, nem mondja senki, hogy ba..d meg.
10/10
-greghouse- 2013 márc. 08. - 20:27:27 10/10 Előzmény Qksika
Az enyém is.
Az õ érvük az, hogy 18-karikás. Ha megfigyeled, ezt a Showtime csinálta, amely Amerikában az HBO egyetlen riválisa, vagyis olyan "pay" csatorna, ahol, nincs megszakító reklám, cserében fizetned kell, súlyosan. Namost a magyar NMHH ezt érvényesnek veszi nálunk is (jogilag vitatható), de a szóhasználat miatt csak 23.00. után adható le.
..Az már legyen az NMHH felelõssége, hogy torokvágós horrorok miért adhatók le korábban, mint egy hétkoznapi kórházi sorozat, ahol uram bocsá, elhangzik, hogy b..zmeg.
..Gazdaságilag sajnos érthetõ. Jackie nem egy reklámhordozó. Reklámhordozó a kéjjel nappal Budapest és társai.
Jackie semmi más, mint nagyon is a valóság, de nem amatõr barmokkal, hanem profikkal elõadva. Voltam kórházban, van orvos, és van nõvér ismerõsöm, (..), és tudom, hogy így beszélnek és ilyenek a napi problémáik.
A magyar NMHH-nak egy kilúgozott, szépfiús, szépleányos Vészhelyzet, meg Grace Klinika jobban fekszik. Nincs vele gond, nem beszélnek csúnyán, semmi köze a valóságos kórházi élethez.
..Az amerikai forgalmazó és gyártó, a Showtime is csak azért tudta ezt megcsinálni, mert fizetõs csatorna, tehát tényleg csak azok nézik, akik ezt akarják látni.
..A magam részérõl sajnálom, hogy nálunk még nem alakult ki ilyen közösség, csak vévé izék közössége.
Várunk vissza, Jackie.
Összes hozzászólás