Láttál már keringőző Terminátorokat? Most fogsz!
Mutattunk már 5 olyan bakit, ami után nehéz ugyanúgy tekinteni a sci-fik gonosztevőire, de maradtak még szórakoztató példák.
Mindig mulatságosak a bakik, de ha egy gonosz karakterrel történik valami nevetséges, utána nehéz komolyan venni.
Még baki!
Thor: Ragnarök - Cate Blanchett, az önkéntes hangeffektes
Cate Blanchett már azelőtt is szerepelt blockbusterekben, hogy aláírt volna a Marvelhez (elég csak A Gyűrűk Urára vagy az Indiana Jones és a kristálykoponya királyságára gondolni), de több mint valószínű, hogy először a Thor: Ragnarök forgatásán öltött magára motion capture-ruhát, és látszik is rajta, hogy mennyire élvezi.
A film bakijai között láthatjuk, ahogy két felvétel között bolondozik, és ez meglepő lehet azok számára, akik csak a komoly szerepeiből ismerik. A legviccesebb azonban az, amikor Hela szerepében különböző harci mozdulatokat tesz, és ezekhez hanghatásokat is produkál, majd a kamerába nézve megkérdezi:
Ugye nem kellene a számmal hangokat kiadnom?"
X-Men: Apokalipszis - Oscar Isaac-nek túl sok volt a komolykodás
A 2016-os X-Men: Apokalipszis nem a franchise csúcspontja, sőt. A film sok-sok hibája közül a legnagyobb, hogy bár a címszereplő gonosz szerepét az akkoriban éppen szupersztárrá váló Oscar Isaac kapta, a karaktert olyan közhelyesre írták meg, hogy a színész még akkor sem tudott volna életet vinni bele, ha nem lett volna teljesen érzelemsemlegesítő protézisekbe burkolva.
De ha megnézzük a film bakijait, világosan láthatjuk a drámát, ahogyan egy tehetséges színészt egy teljesen karizma nélküli karakterbe zártak bele. A film csúcspontjának forgatása közben, amikor Apokalipszis telepatikus harcba keveredik Charles Xavier professzorral (James McAvoy), Isaac nem tudja megállni, hogy ne bohóckodja el a jelenetet.
Cloverfield – Túl lassú villanyoszlop
Matt Reeves found-footage szörnyfilmje attól működik igazán, hogy képes a rendkívül realisztikus kézi kameramunkát és a nagyszabású látványhorrort kontrasztba állítani egymással. Ahhoz, hogy ez a húzás működjön, a filmnek hihetetlenül magával ragadó vizuális effektekre volt szüksége. A kulisszák mögötti felvételek rávilágítanak arra, hogy a szörny tombolása mennyire gondosan megtervezett volt.
A gépezetbe azonban belecsúszott néhány hiba. Abban a jelenetben például, amikor a Szabadság-szobor feje hirtelen az utca közepén landol, egy villanyoszlopnak kellene a földre esnie. De a forgatás során az oszlop nem zuhan le teljesen, ehelyett csak nagyon-nagyon lassan ereszkedik le. Végül a stáb feladja, és nevetni kezd.
Terminátor 3.: A gépek lázadása – A gépek keringője
A James Cameron-féle Terminátor-franchise története sok szempontból a hollywoodi blockbuster mozi története is az elmúlt négy évtizedben. És bár a 2003-as Terminátor 3.: A gépek lázadása messze nem a franchise legemlékezetesebb alkotása, mégis figyelemre méltó, hiszen átmenetet képez az első két klasszikus film földhözragadt, hús-vér akciója és a franchise későbbi CGI-korszaka között. És persze azért is fontos, mert ez a sorozat eddigi egyetlen olyan filmje, amelyben a főgonoszt egy nő(i külsejű robot) alakítja.
A T-X-et megformáló Kristanna Lokenhez passzolt a szerep, és a sorozat rajongói nagyra értékelték a Schwarzeneggerrel való kémiáját és a két Terminátor változatos összecsapásait. Egy különleges kulisszák mögötti pillanatból pedig kiderül, hogy a két színész nagyon jól kijött egymással. Egy olyan jelenet forgatása közben, amelyben a Terminátor a T-X-hez rohan, hogy harcba szálljon vele, Loken és Schwarzenegger tökéletesen szinkronizált keringőbe kezd, hogy megnevettessék a stábot.
A fiúk - Antony Starron kifog a tejivás
Antony Starr Hazafija vitathatatlanul a legfélelmetesebb tévés gonosztevő jelenleg. Egy cinikus, szánalmas, hisztis, önimádó felnőtt gyerek, akit a készítők olyan furcsaságokkal tesznek még bizarrabbá, mint a tejmániája.
Az emberi és állati tej iránti ragaszkodása persze magyarázható pszichológiai okokkal, Starr pedig minden egyes alkalommal meggyőzővé teszi ezeket a jeleneteket. Ahogy a sorozat bakiparádéja is mutatja, ez azonban némi erőfeszítést igényel. Még abban a jelenetben is, amikor rendes tehéntejet iszik, a színésznek fel kell spanolnia magát, hogy a szájához tudja vinni a flakont. Ennél jobb bizonyíték nem kell hozzá, hogy Antony Starr és Hazafi két teljesen különböző ember.
Via: Looper