A mindössze egy napot átfogó történet helyszíne Hongkong, ahol az utcai csetepaté a jelek - illetőleg a hongkongi filmek - alapján mindennapos. Húsz perces lövöldözés után visszaáll a rend, ami után általában követ még egy-két kegyetlen véres leszámolás, aztán mindenki nézhet a dolga után.
Ezúttal azonban hiba csúszik a számításba, a média nem direkte ugyan, de kiszimatolja, hogy a rendőrség számára kínos utcai incidens után hová rejtőzött az öt bűnöző. A helyszín egy irdatlan lakóépület, amolyan panelház típusú monstrum, ahonnan a legtöbb lakót sikerül időben evakuálni még a rendőrség kontra gengszterek vívta vérre menő háború előtt. Egy család, apa és két kisgyereke azonban hirtelen a dráma gócpontjába kerül, mikor túszul esnek a banditáknak, kiváló tárgyalási alapot szolgáltatva ezzel számukra.
A konfliktust a munka megszállottjaként nyugodtan aposztrofálható zsaru és elit alakulata próbálja megoldani, míg kollégája, a csinos rendőrnő a médiával együttműködve az épületen kívül tartja a frontot. Vélemények és fegyverek csapnak össze, míg zajlik a nagy csata.
John Woo neve minden bizonnyal nem kizárólag a hongkongi zúzós akciómozik szerelmeseinek cseng ismerősen, az akció mestere ugyanis Hollywoodba költözvén egy-két klasszikust is összedobott az ámuló közönség számára. Johnny To Kei-Fung mint filmrendező is egybeforrt a pörgős akciófilm fogalmával, ő azonban az "illatos kikötőben" maradt és azóta is a legnagyobbak közt tartják számon a keleti filmek szerelmesei. Legújabb projektjében a dinamikus akciójelenetek álcája mögé némi médiakritikát csempész, ami azonban szerencsére nem lassít a film tempóján, sőt ez a vonulat némi plusz töltettel, grátisz izgalommal tölti meg a sztorit.
Az Adásunkat megszakítjuk igazi lendületes akciófilm, melyben nem kizárólag a fegyverropogtató jelenetek megkomponálásában merült ki az összkreativitás, hanem a történet kidolgozását illetően is remek munkát végeztek az alkotók.