A Nincsen nekem vágyam semmi történet egy lányról és egy fiúról - Nyuszikáról és Batman-ről -vagy inkább egy történet fiú prostituáltak néhány pokolbéli vígnapjáról. Brunó (Nagy Ervin) maga sem tudja melyiknek a főszereplője, így aztán addig ingadozik a két világ között, míg (kés villan, golyó reppen...) minden össze nem omlik körülötte. A nagyvárosban Brunó, Ringó (Rába Rolland) és társaik sokkoló, macsó etikája határozza meg a történéseket. Itt mindenki lop, csal, hazudik, a lelkét is kiteszi. Szívük helyén látszólag a vadak ölni és élni ösztöne működik, ám minden aktus után (ha nem látja senki) Brunó és Ringó szűköl és nyüszít, mintha a lelkéből vágtak volna ki egy darabot. Ilyenkor döbbenünk meg, hogy még van nekik, még mindig, még ilyen mélyre zuhanva is van nekik mit veszíteni. Olyan légtornászok ők, akik jól tudják, hogy minden egyes alkalommal, amikor felmásznak a kötélre, lezuhannak majd a magasból. És mégis újra és újra eladják testüket. Brunó másik életében, melyet Marival (Kovács Martina) él hétvégén vidéken, hasonló forgatókönyv alapján játszik egy mennyországbéli változatot. Kedvenc játékuk, a Nyuszika és Batman abból áll, hogy míg az angyali lány egy magas lécen "repked", egyensúlyoz a mező közepén, a fiú sárkányrepülővel megkísérli felrepíteni őt. A fiú zuhanás közben a lányt látja maga előtt. Az extatikus, irreális mesevilágnak, melyben élnek, a fiú keresi meg a városban az árát. S már lopni sem tud eleget ahhoz, hogy ezt a légvárat tovább egyensúlyozza. A Nincsen nekem vágyam semmi sokkal több, mint csupán egy film a fiú prostituáltakról. Készítőinek többsége 25 év alatti. Nem "a magyar valóság", hanem korosztályuk, a kor valótlanság centrikussága vált filmjük fő témájává. "...semmi, ...lenni, ...lenni." Nem az vagyok, aki vagyok. Nem vagyok. Brunó miközben egyik világból a másikba menekül önmaga elől, miközben pokolra száll, hogy szerelmének felhozza azt amitől kettejük együttléte mennyeivé válhat, a földön alig tölt valami kevés időt. Ezért hal el egyre inkább valódi léte, ezért zuhan a mennyország a pokolba. a Mundruczó Kornél filmje hiteles és friss alkotás. És meglepően sokoldalú. Színes mint egy Jarman film, súlytalan mint egy acid-parti, brutális mint egy élveboncolás. Nem csupán a művészfilmek kedvelőinek ajánlom.